مطالب مرتبط:
تغییر ساعت کاری اداره ها برای کاهش مصرف برق
فرهنگیان مشمول افزایش 3 هزار امتیاز حقوقی خواهند شد/ اختصاص 3 هزار و 500 همت منابع برای تجهیز کارگاه های فنی و حرفه ای
تفاهم نامه همکاری آموزش فنی و حرفه ای استان تهران و بسیج دانشجویی دانشگاه های استان تهران
تفاهم نامه همکاری آموزش فنی و حرفه ای و بسیج دانشجویی دانشگاه های استان تهران
خبر فوری از تغییر ساعت کاری ادارات کشور
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 بهمن 1402 ساعت 21:102024-01-27سياسي

کاهش ساعت کاری مربیان فنی و حرفه ای از 44 به 30 ساعت


سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان سمنان از کاهش ساعت کاری مربیان فنی و حرفه ای از 44 به 30 ساعت در اساسنامه جدید سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور خبر داد.

- محمود فیض، سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان سمنان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان، تصویب اساسنامه سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور توسط شورای نگهبان پس از 50 سال را آغازگر تحول بنیادین در زمینه مهارت آموزی عنوان کرد.

وی توسعه نیروی انسانی، ارتقای کیفیت آموزش های مهارتی، شناسایی مشاغل آینده، اهتمام به پژوهش محوری و آینده پژوهی و نیز مشارکت با ذی نفعان و شرکای اجتماعی را از مهم ترین تأثیرات تصویب اساسنامه سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور برشمرد.

فیض تغییر فرایند صدور مجوز تأسیس آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای، توجه به مربیان و کارشناسان آموزش و سنجش و کاهش ساعت کاری مربیان از 44 به 30 ساعت، تقویت منابع درآمدی و ایجاد منابع جدید با هدف بهبود شرایط معیشتی و رضایتمندی کارکنان و مربیان سازمان را از دیگر اثرات این اساسنامه عنوان کرد.

سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان سمنان از تلاش های نمایندگان مجلس شورای اسلامی، شورای نگهبان، دولت مردمی و همه مدیران و کارشناسان به ویژه رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور که در فرآیند تدوین، تأیید و تصویب اس


برچسب ها: فنی و حرفه ای - آموزش فنی و حرفه ای - سازمان آموزش فنی و حرفه ای - سازمان آموزش فنی - آموزش فنی - آموزش - کاهش ساعت کاری
آخرین اخبار سرویس:

کاهش ساعت کاری مربیان فنی و حرفه ای از 44 به 30 ساعت

کاهش ساعت کاری مربیان فنی و حرفه ای از 44 به 30 ساعت