مطالب مرتبط:
تدوین سند ملی دانش بنیان امنیت غذایی/ محصولات کشاورزی نیازمند کیفیت است
سفر رییس سازمان اوقاف به کنیا برای توسعه همکاری های دانش بنیان
فعال بخش خصوصی: بانک های کرمانشاه درکی از اهمیت شرکت های دانش بنیان ندارند
دانش بنیان ها الکترودهای یکبار مصرف دستگاه های الکتروکاردیوگراف تولید کردند
نقش پررنگ بانک تجارت در حمایت از دانش بنیان ها
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 بهمن 1402 ساعت 11:162024-01-31سياسي

بازارسازی و فروش محصولات دانش بنیان ساده می شود


سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به ایجاد کارگروه تولید بار اول در معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: این معاونت و وزارت صمت به صورت مشترک پیگیر موضوعات ذیل این کارگروه هستند و این کارگروه در تسهیل بازارسازی و فروش محصولات دانش بنیان مؤثر است.

- مهدی طغیانی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس با اشاره به رفع مشکلات خرید محصولات شرکت های دانش بنیان و اقدامات معاون علمی و فناوری رییس جمهور با ایجاد کار گروه تولید بار اول در راستای ترک تشریفات و مناقصات طولانی مدت، اظهار داشت: ما در سال های طولانی پروژه های متعددی در دستگاه های اجرایی داشته ایم که به واسطه حضور در مناقصات دچار بروکراسی اداری پیچیده ای شده بودند.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: بروکراسی اداری پیچیده در زمینه انجام پروژه های متعدد در دستگاه اجرایی از سوی شرکت های دانش بنیان، امکان رقابت لازم را از این شرکت ها گرفته بود.

طغیانی درباره اهمیت تولیدات بار اول و پیچیدگی بسیار بالای آن در حوزه ساخت تاکید کرد: این موضوع به این دلیل بود که تولید یک محصول دانش بنیان و پیچیده برای بار اول حائز ریسک و هزینه های زیادی بوده و این مسئله امکان رقابت این شرکت ها با شرکت های خارجی را می گرفت.


برچسب ها: سخنگوی کمیسیون اقتصادی - دانش بنیان - کمیسیون اقتصادی مجلس - شرکت های دانش بنیان - محصولات دانش بنیان - کمیسیون اقتصادی - بروکراسی اداری
آخرین اخبار سرویس:

بازارسازی و فروش محصولات دانش بنیان ساده می شود

بازارسازی و فروش محصولات دانش بنیان ساده می شود