مطالب مرتبط:
آژانس عملیات تجارت دریایی انگلیس از وقوع حادثه در دریای سرخ خبر داد
رادیو ارتش اسراییل: قاهره مخالف عملیات نظامی در رفح نیست
ارتش اسراییل: السنوار از تمام جزییات عملیات ما آگاه است
تلفات سنگین ارتش اسراییل در عملیات کمین حماس |
«حمله موشکی» به یک کشتی در دریای سرخ
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 بهمن 1402 ساعت 11:302024-02-12بين الملل

عملیات جدید ارتش یمن در دریای سرخ


سخنگوی نیروهای مسلح یمن امروز (دوشنبه) از انجام عملیات جدیدی توسط ارتش این کشور علیه یک کشتی آمریکایی در دریای سرخ خبر داد.

- سخنگوی نیروهای مسلح یمن امروز (دوشنبه) از انجام عملیات جدیدی توسط ارتش این کشور علیه یک کشتی آمریکایی در دریای سرخ خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرتیپ یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد نیروی دریایی این کشور یک کشتی آمریکایی را در دریای سرخ هدف قرار داده است.

صبح امروز آژانس عملیات تجارت دریایی انگلیس در بیانیه ای اعلام کرده بود: گزارشی مبنی بر وقوع یک حادثه امنیتی در 40 مایلی جنوب بندر المخا یمن دریافت کردیم.

در این بیانیه آمده است: یک کاپیتان به ما اعلام کرد که کشتی وی مورد حمله 2 موشک قرار گرفته است.

طبق بیانیه این آژانس، این کشتی متعلق به یونان بوده و پرچم جزایر مارشال را برافراشته بود و در اطراف سواحل جیبوتی هدف حمله قرار گرفت.

این آژانس عملیات تجارت دریایی انگلیس گفت: اطلاعاتی به دست آوردیم که اشاره می کند این کشتی در عرض 20 دقیقه در 2 حادثه در معرض حملات موشکی قرار گرفت.

یمن در حمایت از غزه با آغاز حملات خود در 31 اکتبر و انجام ده ها عملیات پس از آن، تلاش های آمریکا و انگلیس را برای شکستن محاصره تحمیل شده بر رژیم صهیونیستی در سراسر دریای سرخ ناکام گذاشته و این عملیات حتی از ناکام گذاشتن این تل


برچسب ها: سخنگوی نیروهای مسلح یمن - سخنگوی نیروهای مسلح - نیروهای مسلح یمن - نیروهای مسلح - دریای سرخ - عملیات - آمریکایی
آخرین اخبار سرویس:

عملیات جدید ارتش یمن در دریای سرخ

عملیات جدید ارتش یمن در دریای سرخ