مطالب مرتبط:
ماجرای پژوهشگری که تعهد به وطن را اولویت خود قرار داد
نمی شود با تهدید ایران، انصارالله را تحت تاثیر قرار داد/ میانجی گری ایران، در قبال تعهد چین به تلاش برای تحقق آتش بس در غزه/ احتمال نقش آفرینی عربستان در ماجرای فشار به حوثی ها
راه اندازی قرارگاه شهید آوینی برای هم افزایی فرهنگی / اولویت با آثاری است که ویژگی حل مسئله دارند + فیلم
فعال شدن شهرک های صنفی شیراز، اولویت استان فارس است
ایمنی در ساخت بنای بیمارستان گاندی آخرین اولویت بوده است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 بهمن 1402 ساعت 18:012024-01-28سياسي

ماجرای پژوهشگری که تعهد به وطن را اولویت خود قرار داد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، احمد عریان، استاد تمام دانشکده دامپزشکی شیراز به خاطر مقالاتی علمی و فعالیت های پژوهشی بسیارش به عنوان پژوهشگر پراستناد 2 درصد برتر شناخته و معرفی شده است.

  این پژوهشگر برتر با وجود داشتن فرصت های مهاجرتی متعدد تعهد به وطن را اولویت خود قرار داده و با فعالیت هایش به کشورش خدمت می کند.

او در گفتگو با خبرنگار فارس خود را معرفی کرد و گفت: احمد عریان، متولد 1333، اهل داراب و عضو هیئت علمی دانشکده دامپزشکی دانشگاه شیراز هستم.

او سوابق و مدارک تحصیلی اش را شرح داد و افزود: مقطع ابتدایی را در روستای قلعه نو فورگ از توابع شهرستان داراب گذراندم سپس وارد دبیرستان امیرکبیر شهرستان داراب شدم و در سال 53 دیپلم تجربی ام را گرفتم و در همان سال در کنکور شرکت کردم و در دانشگاه شهید بهشتی (ملی آن زمان) رشته دندانپزشکی و دانشگاه شیراز رشته دامپزشکی پذیرفته شدم و به دلیل نزدیکی دانشگاه شیراز به محل زندگی ام و همینطور کمبود خوابگاه در دانشگاه شهید بهشتی در رشته دامپزشکی دانشگاه شیراز مشغول به تحصیل شدم.

  او ادامه داد: در سال 1368 از دانشگاه بریستول انگلیس پی اچ دی خود را اخذ کردم و بلافاصله به عنوان استادیار آسیب شناسی در دانشکده دامپزشکی دانشگاه شیراز شروع به کار کردم و در سال 1372 دانشیار شدم و در سال 77 نیز استاد


برچسب ها: شهرستان داراب - دانشگاه شیراز - دامپزشکی - دانشگاه - پژوهشگر - به گزارش خبرگزاری فارس - شیراز
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای پژوهشگری که تعهد به وطن را اولویت خود قرار داد

ماجرای پژوهشگری که تعهد به وطن را اولویت خود قرار داد