مطالب مرتبط:
مشکلات زیست محیطی سرخس در  سفر رییس جمهور بررسی می شود
مشکلات زیست محیطی سرخس در  سفر رییس جمهور بررسی می شود
180 میلیارد تومان از بودجه 288 میلیاردی به محیط زیست پرداخت شد
10 کارخانه آلاینده محیط زیست در دامغان به دستگاه قضایی معرفی شدند
نسخه یکسان کاهش سهمیه بنزین آزاد مردم را با مشکل روبه رو کرده است/ استیضاح وزیر نفت را پیگیری می ‍کنیم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 بهمن 1402 ساعت 10:502024-01-24اقتصادي

چطور باید مردم را نسبت به مخاطره های زیست محیطی آگاه کرد


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان جنوبی گفت: عوامل اجتماعی موثر بر نگرش و عملکرد زیست محیطی عبارتنداز وضعیت اقتصادی و اشتغال که از مهمترین عوامل تاثیرگذار است و این اثرگذاری را در تمام سطوح مدیریتی و روزمره سطوح مختلف اجتماعی دارد.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان جنوبی گفت: عوامل اجتماعی موثر بر نگرش و عملکرد زیست محیطی عبارتنداز وضعیت اقتصادی و اشتغال که از مهمترین عوامل تاثیرگذار است و این اثرگذاری را در تمام سطوح مدیریتی و روزمره سطوح مختلف اجتماعی دارد.

علیرضا نصرآبادی، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان جنوبی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: مردم بخش زیادی از مخاطرات را می شناسند چون با آن دست و پنجه نرم می کنند و حوادثی مانند گرد و غبار، سیل، فرسایش خاک، فرونشست زمین، خشکسالی لذا آنچه مهم است اطلاع از عوامل بروز یا تشدید آن ها است.

وی با بیان اینکه هر بخش از حوادث یک یا چند متولی اصلی دارد که بایستی مستقیما ورود پیدا کنند و جریان فکری و آموزشی ایجاد نمایند، اظهار کرد: پیش بینی برنامه ریزان بودجه ای کشور در امر فرهنگ سازی، آموزش و ترویج است.

نصرآبادی تصریح کرد سازمان برنامه و بودجه کشور بایستی تعریف مشخص و پایداری را برای نظام ترویج و آموزش کشور ( منظور آموزش کلاسیک مدرسه و دانشگ


برچسب ها: منابع طبیعی و آبخیزداری - مدیرکل منابع طبیعی - خراسان جنوبی - عملکرد زیست محیطی - منابع طبیعی - زیست محیطی - اجتماعی
آخرین اخبار سرویس:

چطور باید مردم را نسبت به مخاطره های زیست محیطی آگاه کرد

چطور باید مردم را نسبت به مخاطره های زیست محیطی آگاه کرد