مطالب مرتبط:
دستگیری شکارچیان غیرمجاز در دماوند 
شکارچیان غیرمجاز در ساری دستگیر شدند
اعتراض روحانیت تبریز به دستگیری آیت الله مدنی در محرم 1357
دستگیری عامل 6 فقره سرقت در بوشهر
دستگیری فرد پلیس نما در مسجدسلیمان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 بهمن 1402 ساعت 19:002024-02-10حوادث

دستگیری شکارچیان گراز در ساری


رییس پلیس آگاهی استان مازندران، از دستگیری دو شکارچی غیرمجاز خبر داد و گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان هفت قبضه اسلحه شکاری غیرمجاز شکاری و بادی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، علی قیصری رییس پلیس آگاهی استان،از دستگیری دو شکارچی غیرمجاز و کشف 200 کیلو گوشت گراز در شهرستان ساری، خبر داد و در تشریح جزییات این خبر، اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر شکار حیوانات وحشی و عرضه گوشت غیرمجاز توسط شکارچیان غیرمجاز در شهرستان ساری،موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

رییس پلیس آگاهی مازندران افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و اقدامات گسترده فنی و پلیسی موفق به شناسایی دو شکارچی غیرمجاز در این ارتباط شدند.

قیصری از دستگیری متهمان در اقدامی غافلگیرانه خبر داد و اظهار کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان 7 قبضه اسلحه شکاری غیرمجاز شکاری و بادی، 200 کیلوگرم گوشت گراز و هفت پرنده وحشی نایاب تاکسیدرمی شده کشف شد.

  رییس پلیس آگاهی استان افزود: در ادامه این عملیات دو نفر از افرادی که اقدام به عرضه گوشت های غیرمجاز به یکی از رستوران ها در استان های همجوار ارسال می کردند نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.


برچسب ها: غیرمجاز - شکارچی غیرمجاز - شکار - پلیس آگاهی - شکارچی - دستگیری - رییس پلیس
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری شکارچیان گراز در ساری

دستگیری شکارچیان گراز در ساری