مطالب مرتبط:
باند کلاهبرداری شرکت هرمی انهدام شد
قتل پدر به دست پسر و انهدام باند شرکت های هرمی در تهران
دستگیری و انهدام باند کلاهبرداری با استفاده از شرکت هرمی
انهدام یک باند قاچاق مواد مخدر در دیوانیه
انهدام یک شرکت هرمی در تهران
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 بهمن 1402 ساعت 18:152024-02-07حوادث

انهدام باند سارقان تلفن همراه در اهواز


رییس پلیس آگاهی خوزستان از دستگیری اعضای باند سارقان به عنف تحت عنوان مسافرکش و یک مالخر و کشف 12 فقره سرقت در اهواز خبر داد.

- ایسنا/خوزستان رییس پلیس آگاهی خوزستان از دستگیری اعضای باند سارقان به عنف تحت عنوان مسافرکش و یک مالخر و کشف 12 فقره سرقت در اهواز خبر داد.

سرهنگ سیروس دریکوند اظهار کرد: در پی وقوع سرقت های متعدد گوشی تلفن همراه در سطح کلانشهر اهواز، موضوع به صورت ویژه برای شناسایی سارقان در دستور کار کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت های بعنف پلیس آگاهی استان خوزستان قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پلیس، وی افزود: کاراگاهان پلیس آگاهی با اقدامات فنی و اطلاعاتی اعضای باند سه نفره سارقان در ارتباط با سرقت های به وقوع پیوسته را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی، در عملیاتی ضربتی آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

رییس پلیس آگاهی خوزستان با اشاره به اینکه از مخفیگاه متهمان پنج دستگاه گوشی موبایل کشف شد، گفت: متهمان در تحقیقات فنی و پلیسی و با توجه به مستندات و قرائن جمع آوری شده، به ارتکاب 12 فقره سرقت به عنف در سطح شهرستان اهواز اعتراف کردند.

سرهنگ دریکوند با اشاره به تحویل گوشی های مسروقه به مالباختگان، خاطر نشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی، برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.


برچسب ها: رییس پلیس آگاهی خوزستان - پلیس آگاهی - خوزستان - باند سارقان - سارقان - رییس پلیس - آگاهی
آخرین اخبار سرویس:

انهدام باند سارقان تلفن همراه در اهواز

انهدام باند سارقان تلفن همراه در اهواز