مطالب مرتبط:
کاهش 70 درصدی تعداد پرونده های ورشکستگی در استان تهران
کاهش 70 درصدی تعداد پرونده های ورشکستگی در استان تهران
کاهش 7هزار و 733 واحدی شاخص بورس تهران
سیستم اعلام اطفای بیمارستان گاندی زمان حادثه فعال نبود/ کاهش 12 درصدی آمار حریق در تهران
کاهش پنج درصدی پرونده های قاچاق در قم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 بهمن 1402 ساعت 14:402024-01-29سياسي

کاهش 70درصدی پرونده های ورشکستگی در تهران


با اقدامات پیشگیرانه ای که صورت گرفته است، در حال حاضر با کاهش 70 درصدی تعداد پرونده های ورشکستگی در استان تهران مواجه هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه قضایی خبرگزاری فارس، در بخش دوم جلسه شورای عالی قوه قضاییه امروز 9 بهمن 1402، حجت الاسلام صادقی رییس مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضاییه اظهار کرد: در جریان پویش به عشق حضرت زهرا(س) می بخشم که به مدت 37 روز در حدفاصل شهادت و ولادت حضرت صدیقه طاهره(س) برگزار شد، در سراسر کشور 99 تن از قصاص نجات یافتند و با کمک شوراهای حل اختلاف و صلح یاران، رضایت حاصل شد؛ در این پویش، چهار هزار و 755 نفر از زندان آزاد شدند و 33 هزار و 261 پرونده نیز به سازش ختم شد.

وی افزود: از روز 13 رجب (هفته گذشته) تا بیست و یکم ماه مبارک رمضان، حدفاصل ولادت تا شهادت حضرت امیرالمومنین علی علیه السلام نیز پویش به عشق امام علی(ع) می بخشم در جریان است.

محمدی رییس سازمان زندان ها نیز در این جلسه، اظهار کرد: به مناسبت اعیاد ماه رجب و سفر هیئت عالی قضایی به استان بوشهر، تعدادی از زندانیان در این استان به واسطه کمک های خیرین و ارفاقات قانونی، از زندان آزاد شدند و 14 محکوم به قصاص نیز به واسطه گذشت اولیای دم، از اجرای مجازات قصاص رهایی یافتند؛ 500 بسته معیشتی نیز میان خانواده های نیازمند زندانیان در استان بوشهر توزیع شد.


برچسب ها: شورای عالی قوه قضاییه - قوه قضاییه - رییس سازمان زندان ها - پرونده - حل اختلاف - اقدامات پیشگیرانه - محمدی رییس سازمان
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 70درصدی پرونده های ورشکستگی در تهران

کاهش 70درصدی پرونده های ورشکستگی در تهران