مطالب مرتبط:
حسینی: حضور مردم در راهپیمایی 22بهمن به پیشرفت و اقتدار کشور کمک بسیاری می کند
بیاتی: مردم با حضور در راهپیمایی 22 بهمن دشمن را ناامید خواهند کرد
حداکثری حضور مردم در انتخابات از مهمترین دلایل تأثیر گذاری بر امور کشور است
معاون پارلمانی رییس جمهور: حضور مردم در راهپیمایی 22بهمن به اقتدار کشور کمک می کند
حاج ابوالقاسم دولابی: باید پیشرفت های خیره کننده کشور را به مردم بگوییم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 بهمن 1402 ساعت 14:002024-02-09سياسي

دشمن از حضور پرقدرت مردم برای پیشرفت کشور هراس دارد


فرماندار همدان با بیان اینکه دشمن از حضور پرقدرت مردم برای پیشرفت کشور هراس دارد گفت: استکبار تنها راه جدا کردن مردم از نظام را ایجاد ناامیدی و سیاه نمایی می داند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، مسلم مخفی ظهر امروز در سخنان پیش از خطبه نماز جمعه در حسینیه امام(ره) ضمن گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اظهار کرد: آنچه در دوران حیات نظام مقدس جمهوری اسلامی و پیشرفت آن با وجود توطئه های دشمنان توجه جهان را به خود جلب کرده حضور همیشگی مردم در صحنه بوده است.

وی در خصوص ویژگی مردمی بودن جمهوری اسلامی گفت: از سال 42 و از همان روزهای آغازین نهضت اسلامی امام(ره) همواره به جایگاه مردم توجه ویژه داشتند و تاکید می کردند مردم در تمام امور باید نقش آفرین باشند.

فرماندار شهرستان همدان افزود: با روی کار آمدن دولت موقت آقای بازرگان معتقد بود بعد از پیروزی انقلاب باید تحصیلکردگان لیبرال برای کشور تصمیم گیری کنند و دیگر نیازی به حضور مردم نیست که امام(ره) با این دیدگاه مخالفت کردند چراکه مردم را پشتوانه حکومت اسلامی می دانستند و به حضور آنها معتقد بودند.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب نیز یکی از نقاط قوت جمهوری اسلامی را وجود مردم می دانند و بر نقش بارز آنها تاکید دارند اضافه کرد: دشمن متوجه نقطه قوت جمهوری اسلامی یعنی مردم


برچسب ها: مردم - جمهوری اسلامی - فرماندار شهرستان همدان - پیشرفت کشور - به گزارش خبرگزاری فارس - سالگرد پیروزی انقلاب - پیشرفت
آخرین اخبار سرویس:

دشمن از حضور پرقدرت مردم برای پیشرفت کشور هراس دارد

دشمن از حضور پرقدرت مردم برای پیشرفت کشور هراس دارد