مطالب مرتبط:
سوء ظن؛ انگیزه قتل زن 18 ساله به دست شوهر
هلاکت 10 نظامی رژیم صهیونیستی به دست مجاهدان القسام
آندو: قطر را دست کم گرفتیم و باختیم|13 مدعی آسیایی برای رسیدن به جام جهانی داریم
هلاکت 10 نظامی رژیم صهیونیستی به دست مجاهدان القسام
هلاکت 10 نظامی رژیم صهیونیستی به دست مجاهدان القسام
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 بهمن 1402 ساعت 12:102024-02-13بين الملل

دست خالی بی بی


صهیونیست ها با وجود هشدارهای فراوان، حملات به رفح را در روزهای اخیر شدت داده اند؛ حملاتی که در راستای اقدامات عصبی و غیرعقلانی این رژیم در چهار ماه گذشته است اما تداوم چنین اقداماتی، - صهیونیست ها با وجود هشدارهای فراوان، حملات به رفح را در روزهای اخیر شدت داده اند؛ حملاتی که در راستای اقدامات عصبی و غیرعقلانی این رژیم در چهار ماه گذشته است اما تداوم چنین اقداماتی، تل آویو را به اهداف خود نمی رساند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید رضا صدرالحسینی، تحلیلگر مسائل بین الملل در یادداشتی که در روزنامه جام جم منتشر شد نوشت: یکی از اساسی ترین موضوعاتی که طی چهارماه گذشه باید به آن توجه کرد، محاسبات اشتباه رژیم صهیونیستی در قبال غزه است، چراکه اقدامات این رژیم را به هیچ عنوان نمی توان با استانداردهای نظامی و عقلانی سنجید.

بر همین اساس، رژیم صهیونیستی که برای موجودیت خود درحال کشتارمردم غزه است به هراقدامی دست می زند وحمله به رفح نیز درهمین چارچوب قابل ارزیابی است.

صهیونیست ها برای رسیدن به بعضی اهداف خود مثل کوچاندن مردم غزه به مناطق دیگر یا تحت فشار قرار دادن مقاومت در مذاکرات، اقدام به بمباران رفح کرده اند اما از آنجا که چنین اقداماتی غیرعقلانی است، نتایجی که رژیم صهیونیستی به دنبال آن است، محقق نخواهد شد و حتی می تواند نتایج معکوس


برچسب ها: اقدامات - صهیونیست - رژیم صهیونیستی - تحلیلگر مسائل بین الملل - صهیونیست ها - روزهای اخیر - رژیم
آخرین اخبار سرویس:

دست خالی بی بی

دست خالی بی بی