مطالب مرتبط:
ساخت و ساز های کبیر؛ برج العالم که به خاطر بحران مالی ناتمام موند و معماریش شکل گل
حال و هوای برج میلاد در ساعات اولیه جشنواره فیلم فجر
زیباترین برج های استانبول را با فلای تودی ببینید
عکس | برج میلاد در میان هوای برفی تهران ناپدید شد!
داخل برج آزادی چه میگذرد؟+فیلم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 بهمن 1402 ساعت 09:352024-02-02بين الملل

شوک برج 22؛ چهار روز بعد


4 روز از حمله مرگبار پهپادی به پایگاه سرّی آمریکا در اردن گذشت و پنتاگون با وجود ضربه حیثیتی و هیاهوی فراوان درباره حمله به گروه های مقاومت، - هنوز نتوانسته به نحوی عملیات کند که در باتلاق پیامدهای دردناک آن گرفتار نشود.

فارس پلاس؛ محمد ایمانی در یادداشتی نوشت: فرماندهان سنتکام پس از انکار اولیه موفقیت های ایران، از 2 سال قبل اذعان کردند پیشرفت های پهپادی و موشکی ایران، برتری 75 ساله آمریکا را به چالش کشیده است.

بخش کوچکی از این توانمندی که پیش از جنگ اوکراین، از سوی روسیه خریداری شده بود، به اعتراف محافل غربی، سرنوشت این جنگ را در قلب اروپا تغییر داد.

اما شوک بزرگتر، هنگامی بود که آمریکایی ها دریافتند اضلاع جبهه مقاومت، از لبنان و فلسطین تا یمن و عراق -با شدت و ضعف هایی- همگی مسلح به پهپادها و موشک های جنگی پیشرفته هستند بلکه حتی تولید می کنند.

پهپادهای متنوع به همراه موشک ها، در طول چهار ماه جنگ غزه، بارها بنادر راهبردی رژیم صهیونیستی در ایلات و اشدود و حیفا را هدف گرفتند و ثبات و امنیت اقتصادی اشغالگران را به شکل مؤثر -مثلا تا مرز تعطیلی ایلات- به خطر انداختند.

سپس به اعتبار پشتیبانی همه جانبه آمریکا از جنایات صهیونیست ها، پایگاه های پنتاگون بود که بیش از 160 بار، هدف حملات متناوب قرار گرفت.


برچسب ها: آمریکا - پیشرفت - موشک - محمد ایمانی - حمله مرگبار - آمریکایی ها - فرماندهان
آخرین اخبار سرویس:

شوک برج 22؛ چهار روز بعد

شوک برج 22؛ چهار روز بعد