مطالب مرتبط:
جنتی به رد صلاحیت روحانی واکنش نشان داد
جنتی به رد صلاحیت روحانی واکنش نشان داد
واکنش فرزند آیت الله جنتی به ردصلاحیت حسن روحانی
واکنش سخنگوی دولت روحانی به رد صلاحیت او چه بود؟ +ویدئو
واکنش نوبخت به ردصلاحیت روحانی: اینکه کسی با سوابق انقلابی نمی تواند عضو مجلس خبرگان شود، قابل درک نیست/ صلاحیت ها باعث شد جمعی حضور نداشته باشند؛ به همان میزان مشارکت پایین می آید/ امیدوارم شورای نگهبان احزاب را سرافکنده نکنند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 بهمن 1402 ساعت 14:202024-01-29سياسي

جنتی به رد صلاحیت روحانی واکنش نشان داد


علی جنتی عضو کابینه دولت یازدهم گفت: متاسفانه فقهای شورای نگهبان اصولا براساس طراحی و مهندسی انتخابات عمل می کنند و می دانند چه کسانی می توانند وارد مجلس خبرگان شوند و چه کسانی نباید وارد شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، خبرآنلاین نوشت: علی جنتی، عضو کابینه دولت یازدهم درباره ردصلاحیت حسن روحانی می گوید: دلیل ردصلاحیت روحانی این است که اعضای شورای نگهبان عموماً دیدگاه های سیاسی خاصی دارند که مغایر نظرات دکتر روحانی است از جمله در مورد برجام و FATF که آن را به عنوان دیدگاه های نظام مطرح می کنند و هرکس را که نظری مغایر داشته باشد با اهرم نظارت بر انتخابات رد صلاحیت می کنند.

جنتی البته انتقادات به پدرش را وارد نمی داند و تاکید دارد پدرش در شورای نگهبان یک رأی بیشتر ندارد.

مهمترین محورهای گفت وگوی علی جنتی، عضو کابینه دولت یازدهم با این خبرگزاری را می خوانید؛ *براساس شناختی که بنده در طول چند دهه گذشته از آقای دکتر روحانی دارم ایشان همواره مجری دیدگاه ها و نظرات رهبری بوده است.

*من عمیقاً اعتقاد دارم که شورای نگهبان و گرو‍ ه های دیگری که با آن همسو هستند و اطلاعاتی را در اختیار آن شورا قرار می دهند، عمدتا براساس دیدگاه های خاص سیاسی خود عمل می کنند.


برچسب ها: کابینه دولت یازدهم - شورای نگهبان - کابینه دولت - دولت یازدهم - روحانی - صلاحیت - علی جنتی
آخرین اخبار سرویس:

جنتی به رد صلاحیت روحانی واکنش نشان داد

جنتی به رد صلاحیت روحانی واکنش نشان داد