مطالب مرتبط:
با کمبود انرژی صنعت فولاد نمی تواند در 1404 به تولید 55 میلیون تن برسد
تولید سالیانه فولاد خام ایران از مرز 31 میلیون تُن گذشت
پلیس: 72 نفر از یک شرکت تبلیغاتی به همراه تعدادی از بلاگر ها به دلیل تولید و انتشار محتوای تبلیغاتی غیراخلاقی در بستر اینستاگرام دستگیر شدند / چندین صفحه با تعداد تقریبی 27 میلیون دنبال کننده نیز مسدود شد
تولید سالیانه فولاد خام ایران از مرز 31 میلیون تُن گذشت
افزایش بیش از 12 میلیون مترمکعبی ظرفیت تولید گاز
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 بهمن 1402 ساعت 15:102024-01-27اقتصادي

تولید یک میلیون راس دام قراردادی با همکاری عشایر


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، شایان نادری روز جمعه در جشنواره عشایری در منطقه فتح المبین شوش با بیان این که 29 میلون راس دام و 25 درصد گوشت قرمز کشور توسط عشایر تولید می شود، - رییس سازمان امور عشایر کشور گفت: طرح تولید قراردادی یک میلیون راس دام سبک با همکاری عشایر در کشور آغاز شده است که با به ثمر رسیدن این اقدام نقش موثری در تنظیم بازار گوشت قرمز دارد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، شایان نادری روز جمعه در جشنواره عشایری در منطقه فتح المبین شوش با بیان این که 29 میلون راس دام و 25 درصد گوشت قرمز کشور توسط عشایر تولید می شود، بیان کرد: بهره گیری از ظرفیت دامپروری جامعه عشایری برای جلوگیری از نوسان قیمت گوشت قرمز در بازار مورد تاکید قرار گرفته است.

وی ادامه داد: طرح تولید قراردادی دام سبک با تولید یک میلیون راس دام آغاز و تا 6 میلیون راس قابل ارتقاست که در این طرح دام با قیمت تضمینی از عشایر خریداری می شود.

رییس سازمان امور عشایر کشور تصریح کرد: این طرح علاوه بر تنظیم بازار گوشت قرمز در کشور نقش موثری در اقتصاد جامعه عشایری خواهد داشت.

وی اظهار کرد: متاسفانه سال گذشته 20 میلیون راس دام سبک کشور که بخش زیادی از آن دام مولد بود به دلیل فشارهای اقتصادی به دامداران در کشتارگاه ها ذبح شد.


برچسب ها: عشایر - گوشت قرمز - تولید - منطقه فتح المبین - میلیون - قراردادی - شایان نادری
آخرین اخبار سرویس:

تولید یک میلیون راس دام قراردادی با همکاری عشایر

تولید یک میلیون راس دام قراردادی با همکاری عشایر