مطالب مرتبط:
فلاحت پیشه: برجام فدای روسیه شد/ دولت رییسی در سیاست خارجی موفق نبوده/ عمده مشکل ما در سیاست خارجی، خانه نشین کردن دیپلمات های کارکشته است/ نتانیاهو به دنبال جنگ میان ایران و آمریکاست/ روس ها ما را به جنگ اوکراین کشاندند؛ جنگی که هیچ ربطی به ما نداشت
اثر عجیب این ادویه بر کاهش قند خون
انفجار یک مجتمع مسکونی بر اثر نشت گاز در اهواز+ فیلم
همه چیز درباره سریال اثر انگشت| حضور بازیگران نون خ در این سریال انتخاباتی
انفجار یک مجتمع مسکونی بر اثر نشت گاز در اهواز+ فیلم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 بهمن 1402 ساعت 17:052024-02-10سياسي

راهبرد اقتصاد مقاومتی سیاست خارجی دشمن را بی اثر کرد


وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: دولت سیزدهم با تبعیت از سیاست عزت، حکمت و مصلحت مقام معظم رهبری اقتصاد کشور را از شرطی بودن نجات داد و 2 عامل ضربه زننده شامل سیاست خارجی اخم و لبخند و تورم انتظاری را با راهبرد اقتصاد مقاومتی بی اثر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، سید صولت مرتضوی بعدازظهر امروز در دوازدهمین کارگروه تخصصی اشتغال چهارمحال و بختیاری گفت: این قبیل جلسات و گردهمایی ها به منظور گره گشایی از زندگی آحاد مردم جامعه است و ما مکلف به رفع مشکل مردم هستیم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به شاخص های توسعه جمهوری اسلامی، خاطرنشان کرد: توفیقات جمهوری اسلامی به روایت کسانی که ما را رصد می کنند با قبل از انقلاب قابل مقایسه نیست و کشوری که 45 سال با انواع تحریم روبرو بوده است، امروزه همگان را انگشت به دهان کرده است.

وی بیان کرد: تا دیروز جمهوری اسلامی را با گزینه های روی میز مقایسه و تهدید می کردند اما اکنون دشمنان ما هیچ گزینه ای جز احترام به ایران اسلامی، تواضع در مذاکرات و گفت وگو از موضع همسان ندارند.

مرتضوی ضمن اشاره به اقتدار و عظمت کشور، افزود: کارهای زیادی صورت گرفته است اما همچنان در 2 نقطه ایراد داریم که یکی اشتغال و دیگری بحث معیشت مردم است و این وظیفه ماست که این مشکلات را نیز هر چه سریع تر رفع


برچسب ها: جمهوری اسلامی - اقتصاد مقاومتی - رفاه اجتماعی - سیاست خارجی - به گزارش خبرگزاری فارس - اسلامی - جمهوری
آخرین اخبار سرویس:

راهبرد اقتصاد مقاومتی سیاست خارجی دشمن را بی اثر کرد

راهبرد اقتصاد مقاومتی سیاست خارجی دشمن را بی اثر کرد