مطالب مرتبط:
اصلاح سامانه های دانشجویان خارجی در کشور
نامه احمد مازنی به شورای نگهبان: با رد صلاحیت های بسیار از نیروهای اصلاح طلب و اعتدالی انتخابات رقابتی شد یا بالعکس؟ چرا در شرایطی که کشور نیاز به حضور حداکثری مردم دارد با عدم تایید صلاحیت بسیاری افراد موجه و مورد قبول مردم دامنه انتخاب تنگ تر شده !؟
نخستین نشست هماهنگی برنامه ریزی روز شهید برگزار شد
برنامه بلندمدت برای تولید ماشین آلات معدنی وجود ندارد| ورود جدی بخش خصوصی به تامین نیاز کشور
حرکت به سمت تغییر الگوی بیماری ها در کشور از حاد به مزمن| برای طب سالمندی باید برنامه داشته باشیم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 بهمن 1402 ساعت 10:462024-02-08دانش

برنامه ریزی برای اصلاح سامانه های دانشجویان خارجی در کشور


دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از برگزاری نشستی برای بررسی چالش های تحصیلی دانشجویان خارجی در محل دبیرخانه این شورا خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از مرکز رسانه و روابط عمومی شورای عالی انقلاب فرهنگی، حجت الاسلام و المسلمین عبدالحسین خسروپناه دبیر شورایعالی انقلاب فرهنگی در حاشیه نشست بررسی چالش های تحصیلی دانشجویان خارجی پیرامون تصمیم های اتخاذ شده اظهار داشت: امروز جلسه مهمی با حضور مسؤولان دانشجویان خارجی از وزارت امور خارجه، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و سایر نهادهای ذی ربط در محل دبیرخانه شورا برگزار شد.

خسروپناه افزود: در این جلسه برخی از چالش هایی که در فرآیند تحصیل، ثبت نام و اخذ مجوزهای ویزای تحصیلی در دانشگاه های دولتی، غیردولتی و آزاد اسلامی وجود دارد، مورد بحث قرار گرفت.

وی ادامه داد: در این نشست درباره زیرساخت های حضور دانشجویان خارجی در دانشگاه ها نیز بحث شد، همچنین مقرر شد که با اصلاح سامانه هایی که برای دانشجویان خارجی در کشور وجود دارد، زمینه دسترسی بهتر این دانشجویان به خدمات دارای اختلال فراهم شود.

  دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی ادامه داد: مقرر شد در جلسه بعدی بحث ها ادامه پیدا کند و خروجی نتایج آنها تا یک ماه آینده به شورای عالی انقلاب فرهنگی ارائه می شود.


برچسب ها: دانشجویان خارجی - شورای عالی انقلاب فرهنگی - انقلاب فرهنگی - دانشجویان - شورای عالی انقلاب - شورایعالی انقلاب فرهنگی - خارجی
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ریزی برای اصلاح سامانه های دانشجویان خارجی در کشور

برنامه ریزی برای اصلاح سامانه های دانشجویان خارجی در کشور