مطالب مرتبط:
بارش شدید باران امروز در سواحل خزر و شمال شرق کشور
مصطفی طغانی پهلوان ایران در سال 1402 و قهرمان مسابقات کشتی پهلوانی کشور کیست؟
تعرض جنسی به 2 دانش آموز در یک دبستان دخترانه در شمال شرق تهران
ادعای تعرض جنسی به 2 دانش آموز در یک دبستان دخترانه در شمال شرق تهران
تعرض جنسی به 2 دانش آموز در یک دبستان دخترانه در شمال شرق تهران
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 بهمن 1402 ساعت 09:302024-01-28ورزشي

قهرمان مسابقات فوتسال ناشنوایان شمال شرق کشور مشخص شد


رییس اداره ورزش و جوانان تربت جام از برگزاری سومین دوره مسابقات فوتسال ناشنوایان شمال شرق کشور به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر و یادبود سردار شهید سلیمانی به میزبانی این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس اداره ورزش و جوانان تربت جام از برگزاری سومین دوره مسابقات فوتسال ناشنوایان شمال شرق کشور به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر و یادبود سردار شهید سلیمانی به میزبانی این شهرستان خبر داد.

غلامرضا اباذری در همین خصوص به ایسنا گفت: در سومین دوره مسابقات فوتسال ناشنوایان شمال شرق کشور 11 شهرستان از استان های خراسان رضوی، شمالی، جنوبی، گلستان و سمنان در قالب دو گروه 5 و 6 تیمی به صورت دوره ای طی دو روز در سالن های معلم و کارگران این شهرستان به رقابت پرداختند.

وی در ادامه اظهار کرد: پس از برگزاری 25 مسابقه چهار تیم تربت جام، سبزوار، مشهد و قوچان راهی مرحله نیمه نهایی شدند که در این مرحله سبزوار و مشهد با عبور از سد حریفان خود به ایستگاه پایانی رسیدند.

رییس اداره ورزش و جوانان تربت جام افزود: در دیدار رده بندی تربت جام با پیروزی مقابل قوچان به مقام سوم دست یافت و در دیدار نهایی نیز مشهد با عبور از سد سبزوار به مقام قهرمانی و سبزوار به مقام نایب قهرمانی دست یافتند.


برچسب ها: فوتسال ناشنوایان - مسابقات فوتسال - ناشنوایان - اداره ورزش و جوانان - دوره مسابقات - سردار شهید سلیمانی - سومین دوره
آخرین اخبار سرویس:

قهرمان مسابقات فوتسال ناشنوایان شمال شرق کشور مشخص شد

قهرمان مسابقات فوتسال ناشنوایان شمال شرق کشور مشخص شد