مطالب مرتبط:
آیین افتتاح ساختمان جدید مدیریت شعبه شیراز و نشست هم اندیشی با شبکه فروش بیمه سرمد استان فارس برگزار شد
افتتاح غرفه کودک در کانون فرهنگی هنری خاتم الانبیاء(ص) اروندکنار
افتتاح کانون فرهنگی هنری تخصصی خواهران کوثرانه در اروندکنار
برگزاری مسابقات قهرمانی کشور کراسفیت کودکان و نوجوانان
افتتاح مرکز آموزش فنی وحرفه ای ازنا پس از 12 سال
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 بهمن 1402 ساعت 13:252024-02-12سياسي

ساختمان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مهرستان افتتاح شد


ساختمان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان مهرستان به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، ساختمان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان مهرستان همزمان با دهه فجر و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به بهره برداری رسید.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان در آیین بهره برداری از این پروژه اظهار کرد: این پروژه با زیر بنای 850 متر مربع دارای سالن اجتماعات، کتابخانه، اتاق های قصه گویی، رباتیک، کارگاه نقاشی و سفالگری است.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: در مجموع بیش از 56 میلیارد ریال اعتبار برای ساخت این پروژه هزینه شده است.

مهدی پارسی از ساخت 21 پروژه ساختمان های دولتی و تاسیسات عمومی توسط این اداره کل با زیر بنای بیش از 30 هزار متر مربع خبر داد و گفت: این اداره کل علاوه بر مبحث راهسازی و مسکن ، وظیفه شاخص و عمده دیگری تحت عنوان احداث ساختمان های دولتی و تاسیسات عمومی را بر عهده دارد، که این پروژه ها از 20 تا 96 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردارند.

وی افزود: احداث ساختمان فرمانداری شهرستان های هامون، تفتان و گلشن، ساختمان ثبت اسناد و املاک در شهرستان های هیرمند و سیب و


برچسب ها: کانون پرورش فکری کودکان - کودکان و نوجوانان - کانون پرورش فکری - استان سیستان و بلوچستان - اداره کل راه و شهرسازی - سالگرد پیروزی انقلاب - پیروزی انقلاب اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

ساختمان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مهرستان افتتاح شد

ساختمان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مهرستان افتتاح شد