مطالب مرتبط:
وزیر آموزش و پرورش: دورترین و سخت گذرترین مناطق کشور معلم دارند
وزیر آموزش و پرورش: بودجه خوبی برای تجهیز مدارس هرمزگان کنار خواهیم گذاشت
وزیر آموزش و پرورش: سال آینده 72 هزار معلم استخدام می شوند
وعده وزیر آموزش و پرورش برای استخدام معلمان در سال 1403
نطق جدید وزیر آموزش و پرورش / زمان دقیق پاداش فرهنگیان بازنشسته اعلام شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 بهمن 1402 ساعت 14:302024-02-02اجتماعي

وزیر آموزش و پرورش: هرمزگان در توسعه هنرستان ها در کشور اول است


وزیر آموزش و پرورش کشور با اشاره به سرانه فضای آموزشی در کشور گفت: سرانه فضای آموزشی به ازای هر دانش آموز در کشور 5/23 متر مربع است که این سرانه در استان هرمزگان 4/80 متر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، رضا مراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش در دیدار با نخبگان دانش آموزی استان هرمزگان، اظهار کرد: تاثیر قطعی امتحانات نهایی در کنکور، مسیری برای پررنگ شدن تلاش دانش آموزان در دوران تحصیل است.

 وزیر آموزش و پرورش با اشاره به قطعی شدن تاثیر امتحانات نهایی در کنکور گفت: دانش آموزان پایه دهم، یازدهم و دوازدهم امتحانات نهایی دارند و این تصمیم فراهم نمودن مسیری روشن برای دانش آموزانی است که در طول دوران تحصیل خود تلاش می کنند و نقش موسسات کنکوری را کمرنگ خواهد کرد.

وی ادامه داد: مصوبه تاثیر قطعی امتحانات نهایی در پذیرش داوطلبان دانشگاها نشان داد که دانش آموزان مناطق محروم می توانند به دانشگاه خوب راه یابند و نشانه آن در نفرات برتر کنکور مشخص بود که تعداد زیادی از این نفرات از مناطق محروم بودند.

هیچ مکانی به اندازه مدارس فعال نیست  صحرایی ادامه داد: هیچ مکانی به اندازه مدارس زنده و فعال نیست و 9 ماه از سال دانش آموزان در مدارس حضور دارند و از فضای آموزشی استفاده می کنند و با راه افتادن جریان مدرسه سازی در فواصل زمانی معین، مدار


برچسب ها: وزیر آموزش و پرورش - امتحانات نهایی - دانش آموز - آموزش و پرورش - دانش آموزان - وزیر آموزش - سرانه فضای آموزشی
آخرین اخبار سرویس:

وزیر آموزش و پرورش: هرمزگان در توسعه هنرستان ها در کشور اول است

وزیر آموزش و پرورش: هرمزگان در توسعه هنرستان ها در کشور اول است