مطالب مرتبط:
آتش به جان جنگل های آمل افتاد
بخشی از جنگل کلاردشت آتش گرفت +فیلم
جنگل کلاردشت آتش گرفت +فیلم
جنگل کلاردشت آتش گرفت
بخشی از جنگل کلاردشت آتش گرفت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 بهمن 1402 ساعت 11:402024-02-09حوادث

آتش به جان جنگل های آمل افتاد


رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری آمل با اشاره به اینکه متاسفانه حدود 1000 مترمربع از عرصه جنگلی در منطقه کمدره در آتش سوخت، تصریح کرد: سهل انگاری گردشگران در خاموش کردن آتشی که برای گرم کردن غذا، - اقدام به ترک از جنگل کرده بودند، باعث بروز آتش سوزی عرصه جنگلی منطقه کمدره شدند.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان آمل، از مهار کامل آتش با حضور به موقع نیروهای این اداره و کمک های مردمی در ارتفاعات جنگلی روستای کمدره از توابع بخش دشت سر آمل خبر داد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اسماعیل زاده پنجشنبه شب گفت:  پیش از ظهر پنجشنبه  19 بهمن ماه، بخشی از جنگل کمدره دچار سوزی شد.

  وی افزود: مأمورین سرجنگلبانی کرسنگ به محض مشاهده حریق، با کمک نیروهای مردمی و همیاران طبیعت با اقدام سریع و به موقع مأمورین اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان آمل، این آتش سوزی را مهار و از گسترش آن به مناطق پایین دست پیشگیری کردند.

  رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری آمل با اشاره به اینکه متاسفانه  حدود 1000 مترمربع از عرصه جنگلی در منطقه کمدره در آتش سوخت، تصریح کرد: سهل انگاری گردشگران در خاموش کردن آتشی که برای گرم کردن غذا، اقدام به ترک از جنگل کرده بودند، باعث بروز آتش سوزی عرصه جنگلی منطقه کمدره شدند.


برچسب ها: منابع طبیعی و آبخیزداری - اداره منابع طبیعی - منابع طبیعی - جنگل - آبخیزداری - کمدره - اداره
آخرین اخبار سرویس:

آتش به جان جنگل های آمل افتاد

آتش به جان جنگل های آمل افتاد