مطالب مرتبط:
انقلاب اسلامی با منطق همراهی مردم پیش می رود
درس مردم داری را از انقلاب اسلامی بیاموزیم
نماینده مردم تهران: انقلاب اسلامی، اسلام دروغین آمریکایی و انگلیسی را رسوا کرد
انقلاب اسلامی مردم را سرمنشاء تغییر و تحول در امور کشور قرار داد
استاندار تهران: انقلاب اسلامی از دل مردم و برای ملت شکل گرفت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 بهمن 1402 ساعت 12:562024-02-01سياسي

انقلاب اسلامی با منطق همراهی مردم پیش می رود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، آیت الله سید محمد سعیدی در مراسم آغاز جشن های دهه فجر انقلاب اسلامی و تجدید بیعت نیروهای مسلح با آرمان های انقلاب اسلامی که در شبستان امام خمینی (ره) حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد، با اشاره به آیه شریفه جاء الحق و زهق الباطل اظهار کرد: سنت الهی این است که با آمدن حق باطل از بین می رود؛ زیرا باطل ماندگار نیست و این حقیقت در طول تاریخ جریان داشته و در عصر ما نیز اتفاق افتاد و تا قیام قیامت این سنت بر جای خواهد بود.

 وی با بیان اینکه نابودی باطل در تاریخ در همه امت ها جاری بوده و هست، گفت: اگرچه باطل در دنیا غرش، سروصدا و نمود دارد ولی مانند کف روی آب است و پایدار نیست و سرانجام پیروزی با حق است؛ زیرا باطل با قوانین نظام هستی هماهنگ نیست و بی ریشه و میان تهی است و نمی تواند برای مدت طولانی دوام بیاورد.

 امام جمعه قم با تأکید بر اینکه حق اصالت دارد و همراه و هماهنگ با قوانین آفرینش است، افزود: آیه جاء الحق و زهق الباطل نور امید را در دل مسلمانان زنده می کند و کسانی که تلاوت قرآن و تدبر در قرآن دارند بر اساس این آیه آینده ای روشن را برای انسان و هستی به تصویر می کشند و به زندگی و مبارزاتشان امیدوارند.


برچسب ها: انقلاب اسلامی - آرمان های انقلاب اسلامی - به گزارش خبرگزاری فارس - اسلامی - انقلاب - شبستان امام خمینی - آرمان های انقلاب
آخرین اخبار سرویس:

انقلاب اسلامی با منطق همراهی مردم پیش می رود

انقلاب اسلامی با منطق همراهی مردم پیش می رود