مطالب مرتبط:
یزد برای برگزاری انتخابات باشکوه آمادگی کامل دارد
آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات 11 اسفندماه در استان سمنان وجود دارد
استان یزد 30 هزار رای اولی دارد
1160 نفر فرایند برگزاری انتخابات 1402 را در خراسان شمالی بازرسی می کنند
​در انتخابات پیش رو سه و نیم میلیون رأی اولی داریم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 بهمن 1402 ساعت 14:202024-02-18سياسي

آمادگی کامل یزد برای برگزاری انتخابات باشکوه/ یزد 30 هزار رای اولی دارد


در چهار مولفه مشارکت، امنیت، رقابت و سلامت به نحوی برنامه ریزی و عمل شده که انتخاباتی سالم و با حضور حداکثری مردم در انتخابات اسفند ماه شاهد باشیم.

- ایسنا/یزد رییس ستاد انتخابات استان یزد گفت: در چهار مولفه مشارکت، امنیت، رقابت و سلامت به نحوی برنامه ریزی و عمل شده که انتخاباتی سالم و با حضور حداکثری مردم در انتخابات اسفند ماه شاهد باشیم.

علی اکبر عزیزی با تاکید بر این که همه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات باشکوه اندیشیده شده است، گفت: در استان یزد چهار حوزه حوزه انتخابیه در نظر گرفته شده و در حال حاضر 238 داوطلب برای داوزدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در چهار حوزه انتخابیه استان تایید صلاحیت شده اند.

وی با اشاره به تشکیل جلسه توجیهی با داوطلبان انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، افزود: نشستی در این زمینه تشکیل و مسئولین ستادهای انتخاباتی استان و دفتر نظارت شورای نگهبان باید ها و نبایدهای انتخاباتی را به نامزدها اعلام کردند تا انتخاباتی سالم، پرشور، باشکوه و باحضور حداکثری مردم شاهد باشیم.

عزیزی با اشاره به وجود 30 هزار رای اولی در استان، اظهار کرد: روحیه پرسش گری دانش آموزان نشان می دهد که دغدغه سرنوشت کشور را دارند و رأی اولی ها می توانند در ایجاد شور و انگیزه مشارکت در انتخابات نقش پررنگی داشته


برچسب ها: انتخابات - مجلس شورای اسلامی - حضور حداکثری مردم - برگزاری انتخابات - حوزه انتخابیه - انتخابات مجلس شورای اسلامی - شورای اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی کامل یزد برای برگزاری انتخابات باشکوه/ یزد 30 هزار رای اولی دارد

آمادگی کامل یزد برای برگزاری انتخابات باشکوه/ یزد 30 هزار رای اولی دارد