مطالب مرتبط:
توسعه ناب مشتریان، مفهومی جدید در بازاریابی (4): پاسخ دادن به مهم ترین ایرادها و بهانه جویی ها
ممنوعیت افزایش شهریه مدارس غیر انتفاعی به بهانه پیش ثبت نام (24 بهمن 1402)
صرفه جویی 200 میلیون دلاری با بازسازی قطعات نیروگاهی
اعلام شهریه سال آینده مدارس غیردولتی در اردیبهشت / افزایش شهریه به بهانه پیش ثبت نام ممنوع
به بهانه گزارش عملکرد ماهانه شرکت ها؛
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 بهمن 1402 ساعت 20:202024-02-13سياسي

بهانه جویی برای اثبات ادعاهای غیر واقعی!


رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی در حالی امروز نسبت به اظهارات علی اکبر صالحی رییس پیشین سازمان انرژی اتمی واکنش نشان داد و ایران را به عدم شفافیت در برنامه هسته ای متهم کرد که بر اساس گزارش های رسمی منتشر شده از سوی آژانس، - ایران رکوردار تعداد بازدیدها و بازرسی های آژانس از سایت‎ ها و تاسیسات هسته ای خود به شمار می رود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نورنیوز در مطلبی با این عنوان اظهارات مغرضانه اخیر مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی علیه ایران را بررسی کرده که در ادامه می توانید بخوانید: رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی، امروز در نشستی که در شهر دبی برگزار شد با بیان اظهاراتی مغرضانه و جهت دار ضمن اشاره غیرمستقیم به صحبت های علی اکبر صالحی رییس پیشین سازمان انرژی اتمی ایران و البته بدون بردن نامی از او، مدعی شد که ایران درباره فعالیت های هسته ای خود شفافیت ندارد.

علی اکبر صالحی رییس پیشین سازمان انرژی اتمی ایران چند روز قبل در گفت وگویی تلویزیونی در پاسخ به سوالی پیرامون توانمندی کشورمان در زمینه ساخت سلاح هسته ای گفت: ما همه آستانه های علم و فناوری هسته ای را داریم.

من یک مثال می زنم دیگر آن را خودتان برداشت کنید؛ یک خودرو چه می خواهد؟ شاسی می خواهد، موتور می خواهد، فرمان می خواهد، جعبه دنده می خوا


برچسب ها: آژانس بین المللی انرژی اتمی - آژانس بین المللی انرژی - انرژی اتمی - آژانس بین المللی - سازمان انرژی اتمی - بین المللی - علی اکبر صالحی
آخرین اخبار سرویس:

بهانه جویی برای اثبات ادعاهای غیر واقعی!

بهانه جویی برای اثبات ادعاهای غیر واقعی!