مطالب مرتبط:
مجموع معافیت های مالیاتی مشخص شد/مجوز مجلس به دولت برای جذب سرمایه گذاری خارجی جهت تولید برق هسته ای
لغو معافیت های غیر ضروری، پیش نیاز عدالت مالیاتی
شرکت های معتمد خدمات مالیاتی معرفی شدند
فوری / میزان معافیت مالیاتی سال آینده مشخص شد
معافیت مالیاتی بازرگانی در سال 1403 تعیین شد.
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 بهمن 1402 ساعت 10:152024-01-23سياسي

تعیین معافیت مالیاتی برای شرکت های توزیع نیروی برق و شرکت مادر تخصصی توانیر


نمایندگان مجلس شورای اسلامی نقل و انتقال اموال و دارایی ها از شرکتهای توزیع نیروی برق به شرکت مادر تخصصی توانیر و بالعکس از سال 1396 به بعد را از پرداخت سود سهام ابرازی و هرگونه مالیات معاف کردند.

- نمایندگان مجلس شورای اسلامی نقل و انتقال اموال و دارایی ها از شرکتهای توزیع نیروی برق به شرکت مادر تخصصی توانیر و بالعکس از سال 1396 به بعد را از پرداخت سود سهام ابرازی و هرگونه مالیات معاف کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه نوبت صبح امروز سه شنبه سوم بهمن 1402 در جریان رسیدگی به گزارش سایت قطره و به نقل ازکمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 1403 در بخش درآمدی با تصویب بندهای ح و خ تبصره هفت این لایحه به شرح زیر موافقت کردند: ح- نقل و انتقال اموال و دارایی ها از شرکتهای توزیع نیروی برق به شرکت مادر تخصصی توانیر و بالعکس از سال 1396 به بعد (مشروط به ثبت اطلاعات اموال غیرمنقول شرکت های مذکور در سامانه سادا وزارت امور اقتصادی و دارایی) از پرداخت سود سهام ابرازی و هرگونه مالیات معاف است.

خ- وزارت نیرو مکلف است درآمدهای حاصل از اصلاح بهای برق صنایع موضوع ماده (3) قانون مانع زدایی از توسعه صنعت برق مصوب سال 1401 را تا سقف چهارصد هزار میلیارد(400.


برچسب ها: توزیع نیروی برق - مجلس شورای اسلامی - نمایندگان مجلس - اموال و دارایی - شورای اسلامی - نیروی برق - نقل و انتقال
آخرین اخبار سرویس:

تعیین معافیت مالیاتی برای شرکت های توزیع نیروی برق و شرکت مادر تخصصی توانیر

تعیین معافیت مالیاتی برای شرکت های توزیع نیروی برق و شرکت مادر تخصصی توانیر