مطالب مرتبط:
دوتارنواز خراسان شمالی به جشنواره موسیقی فجر راه یافت
هنرمندان بخش بین الملل در جشنواره موسیقی فجر / نیکلاس ون پوکه؛ موسیقیدان شاعر
حضور نیکلاس ون پوکه؛ موسیقیدان شاعر در جشنواره موسیقی فجر
میزبانی تالار وحدت از 15 اجرای جشنواره موسیقی فجر / از حضور پررنگ بانوان و ارکستر ها تا حضور خوانندگان مطرح و اجرا های بین الملل
میزبانی تالار وحدت از 15 اجرای جشنواره 39 موسیقی فجر
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 بهمن 1402 ساعت 15:502024-02-07فرهنگي

راه یابی دوتارنواز خراسان شمالی به جشنواره موسیقی فجر


معاون هنری و امور سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از راهیابی جمشید ولی نژاد دوتارنواز خراسان شمالی به سی ونهمین جشنواره موسیقی فجر خبر داد.

- ایسنا/خراسان شمالی معاون هنری و امور سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از راهیابی جمشید ولی نژاد دوتارنواز خراسان شمالی به سی ونهمین جشنواره موسیقی فجر خبر داد.

مسعود مرواری گفت: این هنرمند موسیقی مقامی 24 بهمن ماه در فرهنگسرای ارسباران به اجرای موسیقی خواهد پرداخت و نوای دوتار موسیقی خراسان شمالی در این دوره از موسیقی فجر طنین انداز می شود.

وی ادامه داد: اجراهای صحنه ای این دوره از جشنواره براساس اعلام دبیرخانه با حضور گروه های موسیقی در بخش های ردیف دستگاهی، نواحی، کلاسیک، بین الملل، ارکسترال، پاپ، کودک و نوجوان، زنان و سرود با 81 اجرا در 72 سانس و با حضور گروه های بین المللی از کشورهای هندوستان، بلژیک، عراق، ارمنستان، افغانستان، ازبکستان، تاجیکستان و هلند خواهد بود.

مرواری اظهار کرد: هنرمندان در تالارهای پایتخت به هنرنمایی خواهند پرداخت که حسین ولی نژاد، پیشکسوت موسیقی مقامی خراسان شمالی به دوتارنوازی می پردازد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی این اداره کل، وی افزود: سی ونهمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر به همت دفتر موسیقی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ا


برچسب ها: خراسان شمالی - جشنواره موسیقی فجر - موسیقی - جشنواره موسیقی - اداره کل فرهنگ و ارشاد - فرهنگ و ارشاد اسلامی - خراسان
آخرین اخبار سرویس:

راه یابی دوتارنواز خراسان شمالی به جشنواره موسیقی فجر

راه یابی دوتارنواز خراسان شمالی به جشنواره موسیقی فجر