مطالب مرتبط:
رهایی محکوم به قصاص از چوبه دار در قزوین
رهایی محکوم به قصاص از چوبه دار در قزوین
محکوم به قصاص قبل از اجرای حکم در قزوین بخشیده شد
رهایی 99 تن از قصاص و آزادی چهار هزار زندانی در 37 روز
رهایی گروگان گلستانی از چنگال آدم ربایان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 بهمن 1402 ساعت 18:202024-01-29حوادث

رهایی محکوم به قصاص از چوبه دار در قزوین


فرهاد بهرامی در خصوص رهایی محکوم به قصاص از چوبه دار، اظهار کرد: هشتمین پرونده محکوم به قصاص استان قزوین در سال جاری با بخشش اولیای دم در پای چوبه دار قبل از اجرای حکم بسته شد.

- مدیرکل زندان های قزوین گفت: یک پرونده محکوم به قصاص در سال جاری با بخشش اولیای دم در پای چوبه دار قبل از اجرای حکم بسته شد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فرهاد بهرامی در خصوص رهایی محکوم به قصاص از چوبه دار، اظهار کرد: هشتمین پرونده محکوم به قصاص استان قزوین در سال جاری با بخشش اولیای دم در پای چوبه دار قبل از اجرای حکم بسته شد.

  وی در ادامه خاطرنشان کرد: با پیگیری های صورت گرفته توسط مددکاران زندان مرکزی قزوین، همکاری مراجع قضایی شهرستان آبیک و استفاده از ظرفیت معتمدین محلی، در سالروز وفات حضرت زینب کبری(س) یک زندانی محکوم به قصاص که سه سال در انتظار اجرای حکم بود، با رضایت اولیای دم در پای چوبه دار و قبل از اجرای حکم، بخشیده شد.

  بنا بر اعلام روابط عمومی دادگستری کل استان قزوین، مدیرکل زندان های استان قزوین بیان کرد: مددکاری اجتماعی در زندان از جایگاه بالا و ارزشمندی برخوردار بوده و می تواند با تخصص و تعهد خود، سازگاری اجتماعی را در زندانیان پدیدار کرده و علاوه بر تأمین بخشی از نیازها، زمینه هدایت آن ها را فراهم سازد.


برچسب ها: چوبه دار - محکوم - اولیای دم - چوبه - قصاص - قزوین - استان قزوین
آخرین اخبار سرویس:

رهایی محکوم به قصاص از چوبه دار در قزوین

رهایی محکوم به قصاص از چوبه دار در قزوین