مطالب مرتبط:
بازداشت 6 نیروی منابع طبیعی غرب مازندران / باجایگاه کاری شان فقط پول به جیب می زدند
بازداشت 6 نیروی منابع طبیعی غرب مازندران / باجایگاه کاری شان فقط پول به جیب می زدند
غرب مازندران کانون رایزنی سرمایه گذاری قزاقستانی ها
6 نیروی منابع طبیعی غرب مازندران به اتهام دریافت رشوه دستگیر شدند
دستگیری 6 نیروی منابع طبیعی غرب مازندران به اتهام دریافت رشوه
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 بهمن 1402 ساعت 18:252024-02-07اقتصادي

نهال کاری در 450 هکتار از سواحل شنی غرب مازندران


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران نوشهر با بیان اینکه طرح یک میلیارد درخت طرح مردمی است، گفت: در سواحل غرب مازندران 450 هکتار از اراضی شنی و ماسه ای قرار است طی چهار سال نهال توسکا، - ایسنا/مازندران مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران نوشهر با بیان اینکه طرح یک میلیارد درخت طرح مردمی است، گفت: در سواحل غرب مازندران 450 هکتار از اراضی شنی و ماسه ای قرار است طی چهار سال نهال توسکا، زیتون و افرا کاشته شود.

مهرداد خزایی پول امروز در آیین نهضت درختکاری در دانشگاه علوم دریایی امام خمینی نوشهر با اشاره به کاهش نزولات آسمانی و بارندگی در کشور، اظهار کرد: باید به نحو شایسته این میزان کم بارندگی را مدیریت کرد.

وی افزود: درکل جهان به دلیل استفاده از صنایع مختلف و افزایش کربن، میزان گازهای گلخانه ای افزایش یافته است و این موضوع بر تغییر اقلیم تاثیر زیادی گذاشته است و نمونه آن می توان به وقوع سیلاب در تمام فصول سال اشاره کرد که در گذشته تنها در فصل پاییز شاهد آن بودیم.

وی با اشاره به تصمیمات کشورهای جهان در سال 1992 مبنی بر کاشت درخت در سراسر جهان، گفت: مقرر شد در کشور ایران نیز این طرح مردمی طی چهار سال یک میلیارد درخت کاشته شود تا کمبود درخت جبران شود.


برچسب ها: مازندران - منابع طبیعی و آبخیزداری - غرب مازندران - مدیرکل منابع طبیعی - منابع طبیعی - آبخیزداری - گازهای گلخانه ای
آخرین اخبار سرویس:

نهال کاری در 450 هکتار از سواحل شنی غرب مازندران

نهال کاری در 450 هکتار از سواحل شنی غرب مازندران