مطالب مرتبط:
دیدار و تکریم از خانواده گرانقدر شهید منصور درخشان در شهرستان دشتیاری توسط مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان بمناسبت دهه مبارک فجر
دیدار روحیه بخش رییس با بازیکنان و سرمربی رئال مادرید / عکس
یک پرسش از معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور؛ چه خبر از تشکیل «وزارت زنان و خانواده»؟
دیدار سردار رادان با رییس ستاد اجرایی فرمان امام
معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور: هزار و 700 زن برای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ثبت نام کردند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 بهمن 1402 ساعت 11:552024-02-14سياسي

دیدار رییس کل دادگستری بوشهر با دو خانواده از زندانیان نیازمند


رییس کل دادگستری استان بوشهر به همراه مدیرکل زندان های استان بوشهر با دو خانواده زندانیان نیازمند بوشهر دیدار و به درخواست هایشان رسیدگی کرد.

- ایسنا/بوشهر رییس کل دادگستری استان بوشهر به همراه مدیرکل زندان های استان بوشهر با دو خانواده زندانیان نیازمند بوشهر دیدار و به درخواست هایشان رسیدگی کرد.

مهدی مهرانگیز رییس کل دادگستری استان بوشهر به همراه مدیرکل زندان های استان و رییس مرکز خدمات اجتماعی و مراقبت بعد از خروج و مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان شهرستان بوشهر در منزل دو نفر از زندانیان حضور یافته و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات آن ها قرار گرفت و ضمن بررسی پرونده قضایی از وضعیت معیشتی آنان نیز مطلع و به درخواست هایشان رسیدگی کرد.

در این بازدید رییس کل دادگستری استان بوشهر ضمن اشاره به حمایت از این قشر آسیب پذیر گفت: با توجه به منویات مقام معظم رهبری و تاکیدات ریاست قوه قضاییه مبنی بر حمایت و رسیدگی به خانواده زندانیان نیازمند و با توجه به اولویت ترسیمی سازمان زندان ها و برنامه ریزی صورت گرفته هر هفته با همکاری و مساعدت مدیرکل زندان های استان و خیرین با حضور در منازل زندانیان با خانواده های آنان دیدار و گفت وگو و مشکلات آنان را رسیدگی و نسبت به رفع آن اقدام می شود.


برچسب ها: رییس کل دادگستری استان - رییس کل دادگستری - استان بوشهر - بوشهر - دادگستری استان - زندانیان نیازمند - دادگستری
آخرین اخبار سرویس:

دیدار رییس کل دادگستری بوشهر با دو خانواده از زندانیان نیازمند

دیدار رییس کل دادگستری بوشهر با دو خانواده از زندانیان نیازمند