مطالب مرتبط:
امیرعبداللهیان: ایران و پاکستان هیچ گاه مشکلات مرزی نداشته اند / دو طرف به حاکمیت ملی و تمامیت ارضی یکدیگر احترام می گذارند
امیرعبداللهیان: ایران و پاکستان هیچ گاه اختلاف ارضی نداشته اند
اختلاس 40 میلیون دلاری مقامات عالی رتبه وزارت دفاع اوکراین
واکنش منفعلانه وزیر دفاع بایدن به حمله به نیروهای آمریکا در اردن
نتیجه انتخابات به نفع تمامیت خواهان تضمین شده است؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 بهمن 1402 ساعت 14:402024-01-29سياسي

همه در قبال دفاع از تمامیت ارضی کشور مسئول هستیم


امیر سرتیپ حیدری با بیان اینکه حضور رزمندگان ادیان توحیدی در دوران دفاع مقدس، تحسین برانگیز است، گفت: هموطنان ادیان توحیدی در دوران دفاع مقدس 147 شهید و 197 جانباز تقدیم دفاع از مرزهای کشور کردند.

- امیر سرتیپ حیدری با بیان اینکه حضور رزمندگان ادیان توحیدی در دوران دفاع مقدس، تحسین برانگیز است، گفت: هموطنان ادیان توحیدی در دوران دفاع مقدس 147 شهید و 197 جانباز تقدیم دفاع از مرزهای کشور کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ارتش، امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در یادواره شهدای ادیان توحیدی که با حضور جمعی از مقامات لشکری و کشوری برگزار شد، در سخنانی با تأکید بر اینکه قرآن مجید منادی وحدت بین تمامی ادیان الهی است، گفت: ما امروز به آیات الهی نیاز داریم؛ آیاتی که در تمام کتب ادیان الهی آمده است و مشابه همین آیاتی است که در قرآن مجید آمده و آن اهدنا صراط المستقیم است.

امیر سرتیپ حیدری با بیان اینکه بشر به صراط مستقیم نیازمند است، گفت: صراط مستقیم بشر را در دنیا و آخرت رستگار و عاقبت به خیر می کند.

نمونه عینی آن هم رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی ایران و شهدای دوران دفاع مقدس هستند که از اسلام، انقلاب و خاک کشور دفاع کردند.


برچسب ها: ادیان توحیدی - دوران دفاع مقدس - ادیان - دفاع مقدس - امیر سرتیپ حیدری - دفاع - تحسین برانگیز
آخرین اخبار سرویس:

همه در قبال دفاع از تمامیت ارضی کشور مسئول هستیم

همه در قبال دفاع از تمامیت ارضی کشور مسئول هستیم