مطالب مرتبط:
آمریکا، چین را تحت فشار قرار داده تا از نفوذ خود بر ایران برای کاهش تنش ها در خاورمیانه استفاده کند / چین خواستار کاهش تنش ها شده اما هنوز خیلی زود است که بگوییم آیا از قدرت دیپلماتیک خود برای تحت فشار قرار دادن تهران استفاده می کند یا خیر
کشف 66 قبضه سلاح جنگی از قاچاقچیان سلاح و مهمات در دهلران
جانشین فراجا: ورود سلاح از مرزهای غربی کاهش یافت
کشف و ضبط 66 قبضه سلاح جنگی از قاچاقچیان سلاح و مهمات
کشف 66 قبضه سلاح جنگی از قاچاقچیان سلاح و مهمات در دهلران
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 بهمن 1402 ساعت 16:402024-01-28بين الملل

کاهش چشمگیر قاچاق سلاح و مهمات با رایزنی های دیپلماتیک


جانشین فرمانده فراجا اعلام کرد که قاچاق سلاح و مهمات با گفت وگوهای دیپلماسی انجام گرفته با کشورهای همسایه کاهش چشمگیری داشته است.

- جانشین فرمانده فراجا اعلام کرد که قاچاق سلاح و مهمات با گفت وگوهای دیپلماسی انجام گرفته با کشورهای همسایه کاهش چشمگیری داشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار قاسم رضایی دراین باره اظهارکرد: با توجه به هم مرز بودن استان آذربایجان غربی با سه کشور ترکیه، عراق و جمهوری آذربایجان و وجود پاسگاه های مرزی در این مرزها، قاچاق سلاح و کالاهای ممنوعه نسبت به سال های گذشته کاهش چشمگیری پیدا کرده است.

وی با اشاره به کشفیات سلاح و کالاهای قاچاق در این منطقه افزود: با گفت وگوهای دیپلماسی صورت گرفته با کشورهای همسایه و کنترل قاچاق سلاح و مهمات هم از سوی دولت عراق و هم از سوی دولت ترکیه هم اکنون وضعیت امنیتی استان بسیار بالا بوده و در کشف کالاهای قاچاق، مجموعه انتظامی و مرزبانی عملکرد خوبی داشته اند و علیرغم توطئه ها و نقشه های شوم دشمنان استان آذربایجان غربی یکی از مهم ترین و امن ترین استان های کشور است.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور در پایان هدف از سفر خود به آذربایجان غربی را پایش پاسگاه های مرزی و ارتقای روحیه و خدا قوت به امنیت سازان این استان عنوان کرد.


برچسب ها: قاچاق سلاح - سلاح و مهمات - کشورهای همسایه - قاچاق - کالاهای قاچاق - فرمانده فراجا - سلاح
آخرین اخبار سرویس:

کاهش چشمگیر قاچاق سلاح و مهمات با رایزنی های دیپلماتیک

کاهش چشمگیر قاچاق سلاح و مهمات با رایزنی های دیپلماتیک