مطالب مرتبط:
حمله اسراییل به رفح موجب فاجعه انسانی می شود
حمله رژیم صهیونیستی به رفح به معنی یک فاجعه بزرگ انسانی در فلسطین اشغالی است
پزشکان بدون مرز: حمله به رفح فاجعه بار خواهد بود
پزشکان بدون مرز: حمله به رفح فاجعه بار خواهد بود
هشدار حماس درباره وقوع فاجعه انسانی در غزه
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 بهمن 1402 ساعت 14:052024-02-12بين الملل

محمود عباس: حمله به رفح منجر به یک فاجعه انسانی می شود


رییس تشکیلات خودگردان فلسطین در دیدار با امیر قطر تأکید کرد حمله به رفح منجر به یک فاجعه انسانی می شود و هدف آن کوچاندن مردم فلسطین است.

- رییس تشکیلات خودگردان فلسطین در دیدار با امیر قطر تأکید کرد حمله به رفح منجر به یک فاجعه انسانی می شود و هدف آن کوچاندن مردم فلسطین است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمود عباس، رییس تشکیلات خودگردان فلسطین در دیدار با تمیم بن حمد آل ثانی، امیر قطر در دوحه درباره آخرین تحولات اوضاع فلسطین و تلاش های صورت گرفته برای توقف جنگ غزه صحبت کرد.

وی نسبت به خطرات جدی حمله ارتش رژیم صهیونیستی به شهر رفح که بیش از یک و نیم میلیون فلسطینی از شمال و مرکز غزه به آنجا پناه برده اند، هشدار داد.

محمود عباس بر لزوم مداخله جامعه بین المللی به ویژه دولت آمریکا برای ملزم کردن رژیم صهیونیستی به توقف جنگ غزه و توقف حمله به شهر رفح تأکید کرد و گفت: این حمله منجر به فاجعه انسانی و کشتارهای شنیعی می شود که هدف آن کوچاندن ملت فلسطین از سرزمین و وطن خود است و این تکرار نکبت سال های 1948 و 1967 است اما ما هرگز اجازه تکرار آن را نخواهیم داد.

محمود عباس گفت: ساکنان کرانه باختری از جمله قدس شرقی در معرض جنایت های قتل و پاکسازی نژادی و تبعیض توسط ارتش و شهرک نشینان هستند و این مسئله باید فورا متوقف شود.


برچسب ها: تشکیلات خودگردان فلسطین - رییس تشکیلات خودگردان - تشکیلات خودگردان - فلسطین - محمود عباس - رژیم صهیونیستی - خودگردان
آخرین اخبار سرویس:

محمود عباس: حمله به رفح منجر به یک فاجعه انسانی می شود

محمود عباس: حمله به رفح منجر به یک فاجعه انسانی می شود