مطالب مرتبط:
اقدامات دانشگاه صنعتی امیرکبیر برای توسعه ارتباط با صنعت
نقش برجسته منطقه آزاد اروند در توسعه اقتصادی کشور
استخدام کارشناس پشتیبانی و ارتباط کاربران (شیفت شب) در شیراز
ارتباط و تعامل مستمر با مشتریان راهکار موفقیت کسب و کارها
10 سلبریتی هالیوودی که ظاهراً با مافیا ارتباط داشته اند؛ از فرانک سیناترا تا مریلین مونرو (+عکس)
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 بهمن 1402 ساعت 16:402024-02-12سياسي

لزوم ارتباط با همسایگان برای سوق دادن منطقه به سوی توسعه و پایان بحران ها


عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به گسترش ارتباط با کشورهای همسایه برای ارتباط با دریاهای آزاد، گفت: ما باید امکانات خود را برای سوق دادن منطقه به سوی توسعه و پایان بحران ها به صورت متقابل در اختیار همسایگان قرار دهیم.

- عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به گسترش ارتباط با کشورهای همسایه برای ارتباط با دریاهای آزاد، گفت: ما باید امکانات خود را برای سوق دادن منطقه به سوی توسعه و پایان بحران ها به صورت متقابل در اختیار همسایگان قرار دهیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی آقامحمدی در آیین افتتاح همایش اقتصاد دریامحور ایران که امروز برگزار شد، گفت: ایران کشور منطقه ای است و همه لوازم برای توسعه در برنامه چشم انداز اول دیده شده و بخش هایی سامان پیدا کرده و بخش هایی عقب ماندگی دارد؛ اما اکنون در حوزه اقتصاد عقب ماندگی داریم.

وی ادامه داد: یکی از بحث های اساسی اقتصاد دریامحور است و در همه جای دنیا کشورهای دریایی، بخش بزرگی از اقتصاد خود را بر پایه دریا شکل دادند.

در نمایشگاه توانمندی های داخلی در دهم بهمن ماه جاری که با حضور مقام معظم رهبری برگزار شد ایشان نسبت به اهمیت دریا تأکید و توجه مجدد داشتند.

رییس گروه اقتصادی دفتر مقام معظم رهبری اظهار کرد: باید برای ارتباط با دریای مدیترانه از طریق عراق، لبنان و سوریه ورود کنیم که این کشورها ا


برچسب ها: عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام - مجمع تشخیص مصلحت نظام - مجمع تشخیص مصلحت - ارتباط - کشورهای همسایه - همسایگان - توسعه
آخرین اخبار سرویس:

لزوم ارتباط با همسایگان برای سوق دادن منطقه به سوی توسعه و پایان بحران ها

لزوم ارتباط با همسایگان برای سوق دادن منطقه به سوی توسعه و پایان بحران ها