مطالب مرتبط:
رهبرانصارالله: آمریکا عامل تداوم جنایت صهیونیست ها است
رهبر انصارالله: آمریکا عامل تداوم جنایت صهیونیست ها است/ نبرد ما ادامه دارد
رهبر انصارالله: آمریکا عامل اصلی تداوم جنایات صهیونیست ها در غزه است
رهبر انصارالله: علت اصلی تداوم جنایات صهیونیست ها، موضع آمریکاست
صدودوازدهمین روز «طوفان الاقصی»| تداوم حملات خمپاره ای سنگین به خان یونس/ حمله به تجمع نظامیان صهیونیست در مرکز غزه
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 بهمن 1402 ساعت 14:402024-01-26سياسي

تداوم جنایت صهیونیست ها با چراغ سبز شیطان بزرگ


نماینده ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان با بیان اینکه با حمایت برخی کشورها، جنایت های رژیم غاصب صهیونیستی همچنان تداوم دارد، گفت: - ایسنا/گلستان نماینده ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان با بیان اینکه با حمایت برخی کشورها، جنایت های رژیم غاصب صهیونیستی همچنان تداوم دارد، گفت: تعجب آور است که آمریکا با وجود حمایت از این جنایت ها، قبله آمال برخی ها شده است.

آیت الله سیدکاظم نورمفیدی امروز (ششم بهمن ماه) در خطبه های نماز جمعه این هفته گرگان که در مصلای وحدت برگزار شد، اظهار کرد: شنبه 15 ماه رجب، سالروز وفات حضرت زینب کبری (س) است که شأن و جایگاه خاصی نزد مسلمانان دارد.

وی با بیان اینکه ایشان پس از مادرشان حضرت فاطمه زهرا (س) در دنیا بی نظیرند، ادامه داد: موقعیت شناسی و تصمیم گیری بجا و درست، از ویژگی های شاخص این بانوی بزرگ اسلام بود و ایشان در شرایطی که قرار داشت، موقعیت خود و برادرانش را کاملاً شناخت و دانست که چگونه باید رفتار کند.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان با تأکید بر اینکه ما باید از این ویژگی درس بگیریم تا موقعیت کشور را خوب درک کنیم، افزود: مورخان نوشتند که حضرت زینب (س) در روز عاشورا کاری کرد تا دوست و دشمن، همه در گودی قتلگاه به گریه بیفتند.


برچسب ها: نماینده ولی فقیه در استان - رژیم غاصب صهیونیستی - نماینده ولی فقیه - در استان گلستان - امام جمعه گرگان - صهیونیست - آیت الله سیدکاظم نورمفیدی
آخرین اخبار سرویس:

تداوم جنایت صهیونیست ها با چراغ سبز شیطان بزرگ

تداوم جنایت صهیونیست ها با چراغ سبز شیطان بزرگ