مطالب مرتبط:
بایدن: پاسخ حماس به طرح پیشنهادی آتش بس اغراق آمیز است !
اعلام پاسخ از سوی حماس به طرح پیشنهادی برای آتش بس در غزه
متن کامل واکنش حماس به طرح آتش بس نشست پاریس |
حماس: پاسخ خود به توافق آتش بس را تحویل دادیم
پاسخ مثبت حماس به پیشنهاد آتش بس
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 بهمن 1402 ساعت 15:002024-02-07بين الملل

متن کامل پاسخ حماس به طرح آتش بس


طبق پاسخ حماس، مصر و قطر به همراه تمامی طرف های لازم موظف هستند مدیریت و نظارت بر ضمانت عملی شدن موارد مذکور را بر عهده بگیرند و در این زمینه تلاش کنند.

-  جنبش حماس شامگاه سه شنبه اعلام کرد پس از رایزنی با رهبران حماس و دیگر گروه های مقاومت فلسطین پاسخ خود را درباره این پیشنهاد به مصر و قطر ارائه کرده است.

مقاومت حماس اعلام کرد با طرح پیشنهادی نشست پاریس با روحیه مثبت برخورد کرده است، با این هدف که شامل آتش بس کامل، پایان دادن به جنگ غزه، بازسازی آن، لغو محاصره این باریکه و تبادل اسرا باشد.

 پس از آن محمد بن عبدالرحمان آل ثانی نخست وزیر قطر و وزیر خارجه در کنفرانس مطبوعاتی مشترک با آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا در دوحه اعلام کرد پاسخ حماس را برای صهیونیست ها ارسال کرده است.

طرف های آمریکایی و اسراییلی نسخه ای از پاسخ حماس را دریافت کردند که شامل سه صفحه، یک اصلاحیه در سند توافق چارچوب پاریس و همچنین ضمیمه ای ویژه شامل ضمانت ها و خواسته هایی با هدف توقف تجاوز و رفع آثار آن است.

 طبق پیشنهاد حماس، هدف از این توافقنامه، توقف عملیات نظامی متقابل میان طرفین، دستیابی به آرامش کامل و پایدار، تبادل اسرا میان دو طرف، پایان محاصره غزه، بازسازی، بازگرداندن ساکنان و آوارگان به خانه های خود و تامین سرپناه و ملزومات امدادی برای سا


برچسب ها: حماس - محمد بن عبدالرحمان آل ثانی - گروه های مقاومت فلسطین - پاسخ - وزیر خارجه - وزیر خارجه آمریکا - مصر و قطر
آخرین اخبار سرویس:

متن کامل پاسخ حماس به طرح آتش بس

متن کامل پاسخ حماس به طرح آتش بس