مطالب مرتبط:
ایرانی های ناراحت از پیروزی تیم ملی
چرا تانک روسی به اردوی تیم ملی کشتی آزاد آمد؟
روی ویتوریا از هدایت تیم ملی مصر برکنار شد
مخالفت فدراسیون فوتبال با تغییر ورزشگاه بازی تیم ملی فوتبال ایران با قطر
«پرویز خان» کدام بازیکنان تیم ملی را نشانه گرفته؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 بهمن 1402 ساعت 23:102024-02-05ورزشي

رویارویی با تیم کاله واقعا سخت بود


سرمربی جدید تیم مهرام تهران که تا دو هفته گذشته هدایت تیم کاله مازندران را برعهده داشت و در هفته هجدهم مسابقات لیگ برتر بسکتبال باشگاه های ایران موفق به شکست تیم سابقش شده بود، - ایسنا/مازندران سرمربی جدید تیم مهرام تهران که تا دو هفته گذشته هدایت تیم کاله مازندران را برعهده داشت و در هفته هجدهم مسابقات لیگ برتر بسکتبال باشگاه های ایران موفق به شکست تیم سابقش شده بود، این رویارویی را سخت و دشوار خواند.

علی آرزومندی پس ازپیروزی 87 بر 82 تیم مهرام برابر میزبانش کاله مازندران در آمل به خبرنگار ایسنا گفت، بازی کردن در آمل و آن هم در مقابل تیمی که به مدت یک سال و نیم با بازیکنان این تیم زندگی کرده بودم، خیلی سخت بود.

وی افزود: بازی سخت و سنگین بود و خداروشکر می کنم که توانستیم تا دو دقیقه قبل از پایان مسابقه، پیروزی را برابر کاله مازندران قطعی کرده بودیم.

سرمربی تیم مهرام تهران با بیان اینکه رویارویی با تیم و بازیکنان سابق که همکاری طولانی مدتی با یکدیگر دارند، هیچ وقت آسان نیست، تصریح کرد، من در باشگاه کاله در مدت حضورم زندگی کرده بودم و بابت بازی شجاعانه بازیکنان جوان این تیم تبریک می گویم.

آرزومندی اضافه کرد، درمسابقه با تیم سابق، همیشه مواردی هستند که آدم را درگیرخودش می کند، شاید آدم آن را حس نکند، اما تحمل می کند.


برچسب ها: مازندران - مهرام تهران - لیگ برتر بسکتبال - مسابقات لیگ - سرمربی جدید - مهرام - کاله
آخرین اخبار سرویس:

رویارویی با تیم کاله واقعا سخت بود

رویارویی با تیم کاله واقعا سخت بود