مطالب مرتبط:
جشنواره قرآن دانشگاه علوم پزشکی اهواز آغاز می شود
ثبت نام متقاضیان عضویت در هیات علمی دانشگاه های علوم پزشکی آغاز شد
برگزاری سه رویداد همزمان آزمون های مرکز سنجش آموزش پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی تبریز
مجهزترین استودیو سلامت کشور در دانشگاه علوم پزشکی همدان افتتاح شد
مجهزترین استودیو سلامت کشور در دانشگاه علوم پزشکی همدان افتتاح شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 بهمن 1402 ساعت 13:152024-02-04پزشكي

تربیت متخصص پیشگیری از مصرف مواد مخدر در دانشگاه علوم پزشکی ایران


طرح ملی تربیت کادر متخصص «پیشگیری اولیه از مصرف مواد مخدر و الکل» در راستای کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی از قبیل اعتیاد، طلاق و مفاسد اجتماعی از سوی دانشگاه علوم پزشکی ایران اجرا می شود.

- طرح ملی تربیت کادر متخصص پیشگیری اولیه از مصرف مواد مخدر و الکل در راستای کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی از قبیل اعتیاد، طلاق و مفاسد اجتماعی از سوی دانشگاه علوم پزشکی ایران اجرا می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حمید پیروی، مسؤول مرکز مشاوره دانشگاه و مجری این طرح ملی عنوان کرد: در پی طرح ارائه شده درخصوص تربیت کادر متخصص برای پیشگیری اولیه از مصرف مواد و الکل از سوی دانشگاه علوم پزشکی ایران؛ این طرح در راستای اجرای طرح کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی از قبیل اعتیاد، طلاق و مفاسد اجتماعی در سراسر کشور اجرا می شود.

وی با بیان این که به موجب امضای تفاهم نامه ای مقرر شد دانشگاه علوم پزشکی ایران مجری اجرای بخش پیشگیری از اعتیاد این طرح با همکاری سازمان امور اجتماعی کشور شود، افزود: در نخستین سال این طرح از بهمن 1402 آغاز و تا اردیبهشت 1403 در استان تهران و دیگر استان های کشور اجرا می شود.

مجری طرح ملی تربیت کادر متخصص پیشگیری از مصرف مواد مخدر و الکل توضیح داد: در مرحله نخست 700 نفر از افراد واجد شرایط از 5 سازمان مختلف از جمله وزارت آموزش و پرورش، معاونت ه


برچسب ها: دانشگاه علوم پزشکی ایران - دانشگاه علوم پزشکی - کاهش آسیب های اجتماعی - دانشگاه علوم - آسیب های اجتماعی - دانشگاه - اجتماعی
آخرین اخبار سرویس:

تربیت متخصص پیشگیری از مصرف مواد مخدر در دانشگاه علوم پزشکی ایران

تربیت متخصص پیشگیری از مصرف مواد مخدر در دانشگاه علوم پزشکی ایران