مطالب مرتبط:
اعلام آمادگی دانشگاه ارومیه برای برگزاری برنامه های انتخاباتی
دانشگاه ارومیه آماده میزبانی از داوطلبان انتخابات برای تشریح برنامه هاست
فیلم کامل مناظره انتخاباتی مالک شریعتی و سید شهاب طباطبایی
با حضور رییس آسیایی کمپو؛ برنامه های این رشته رزمی تشریح شد
انعقاد تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه آیت الله العظمی بروجردی (ره)، سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان لرستان و شهرداری بروجرد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 بهمن 1402 ساعت 08:452024-01-24سياسي

تشریح برنامه های انتخاباتی دانشگاه علامه طباطبایی


رییس دانشگاه علامه طباطبایی با تشریح برنامه های انتخاباتی این دانشگاه، گفت: دستاورد انتخاب برای مردم افزایش رشد و آگاهی آنها نسبت به مسائل سیاسی و اجتماعی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، مقام معظم رهبری در سخنان خود درباره اهمیت انتخابات فرمودند: انتخابات یک جهاد عمومی و نعمت و امتحان الهی است که اگر با حضور حداکثری مردم همراه شود، مایه آبروی نظام اسلامی و تقویت کشور و مصونیت بخش در برابر توطئه ها و زمینه ساز ایران قوی خواهد بود.

با توجه به اهمیت موضوع انتخابات، عبدالله معتمدی رییس دانشگاه علامه طباطبایی در گفت وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، گفت: دو محور اصلی متوجه همه آحاد جامعه به ویژه مراکز عملی و آموزشی است و دانشگاه علامه طباطبایی هم تلاش می کند در این دو محور نقش آفرین باشد که یکی از این محورها افزایش مشارکت مردم است.

وی با اشاره به اهمیت افزایش مشارکت مردم، اظهار داشت: باید شرایطی فراهم کنیم که مردم حساسیت موضوع انتخابات را درک کنند و بدانند حضورشان در پای صندوق های رأی اهمیت دارد.

  رییس دانشگاه علامه طباطبایی یادآور شد: حضور مردم می تواند نقش مهمی در تقویت نظام جمهوری اسلامی ایران داشته باشد تا بتوانیم بیشتر در مورد آن صحبت کنیم و افراد موضوع را با زبان ها و دیدگاه های مختلف


برچسب ها: دانشگاه علامه طباطبایی - علامه طباطبایی - دانشگاه علامه - دانشگاه - انتخابات - برنامه های انتخاباتی - انتخاب
آخرین اخبار سرویس:

تشریح برنامه های انتخاباتی دانشگاه علامه طباطبایی

تشریح برنامه های انتخاباتی دانشگاه علامه طباطبایی