مطالب مرتبط:
چینی ها پل خلیج فارس در قشم را می سازند
چینی ها پل خلیج فارس را در قشم می سازند
دبیر شورای عالی مناطق آزاد : چینی ها پل خلیج فارس در قشم را می سازند
چینی ها نفت می گیرند و پل خلیج فارس را می سازند
چینی ها پل خلیج فارس را می سازند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 بهمن 1402 ساعت 16:102024-02-12اقتصادي

چینی ها پل خلیج فارس در قشم را می سازند


مذاکراتی هم با پیمانکاران چینی داشتیم و قرار بر این است که پروژه پل خلیج فارس جزو پروژه های فاینانس و خط اعتباری ایران و چین باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایلنا، حجت عبدالملکی در جمع خبرنگاران درباره اهمیت اجرای پروژه پل خلیج فارس اظهار داشت: همه مطالعات برای ساخت پل خلیج فارس که منطقه آزاد قشم را به سرزمین اصلی متصل می کند، انجام شده است.

  وی درباره اینکه گفته می شود منابع برای اجرای پل خلیج فارس وجود ندارد و از این رو ساخت این پروژه صرفه اقتصادی ندارد و آیا طرح جدید برای تامین منابع ساخت این پروژه در نظر گرفته شده است، گفت: باید منابع برای این پروژه تامین شود و بخشی از منابع را منطقه آزاد قشم تامین می کند و رییس جمهوری دستور تامین منابع از بودجه عمومی و از محل تهاتر نفت را داده است و تلاش داریم ظرف 3 سال آینده این پروژه را به بهره برداری برسانیم.

مذاکراتی هم با پیمانکاران چینی داشتیم و قرار بر این است که این پروژه جزو پروژه های فاینانس و خط اعتباری ایران و چین باشد.

  دبیر شورای عالی مناطق آزاد با بیان اینکه این پروژه حتما باید به اجرا برسد، ادامه داد: هر کسی که در اصل پروژه تصمیم ایجاد می کند یا منافع ملی را نمی شناسد یا اینکه نیات دیگری دارد، باید توجه داشته باشیم که تمام پروژه های حمل و نقل در جنوب کشور به ویژه در خلی


برچسب ها: پل خلیج فارس - خلیج فارس - پروژه - منطقه آزاد قشم - منابع - تامین - خلیج
آخرین اخبار سرویس:

چینی ها پل خلیج فارس در قشم را می سازند

چینی ها پل خلیج فارس در قشم را می سازند