مطالب مرتبط:
مدارس لواسانات فردا غیرحضوری هستند
مدارس در خراسان رضوی تعطیل شد | کلاس های آموزشی غیرحضوری برگزار خواهد شد  (14فروردین ماه) 
مدارس مشهد تعطیل شد | کلاس های آموزشی غیرحضوری برگزار خواهد شد  (14فروردین ماه) 
مدارس کردستان غیرحضوری شد
فردا همه مدارس مشهد غیرحضوری هستند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 بهمن 1402 ساعت 22:462024-02-02اجتماعي

مدارس لواسانات فردا غیرحضوری هستند


محمدرضا علی اکبری، بخشدار لواسانات در گفت وگو با خبرنگار فارس در شمیرانات اظهار کرد: کمیته مدیریت بحران بخشداری لواسان از روزهای اخیر نسبت به هشدار نارنجی که ستاد مدیریت بحران استانداری تهران اعلام کرده بود، در محدوده شهری و روستایی اعلام وضعیت هشدار داده و از روزهای گذشته تاکنون در بخشداری مستقر است.

وی گفت: بنا به تعامل با دستگاه های متولی از همه مهم تر اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای و مدیریت شهری و دهیاری های تابعه بلافاصله پس از شروع بارش نسبت به رصد و کنترل وضعیت مسیرهای روستایی و مواصلاتی بخش لواسانات اقدام شده و وضعیت مورد پایش و کنترل قرار گرفت.

بخشدار لواسانات بیان کرد: الحمدلله با همکاری عوامل محترم راهداری، شهرداری و دهیاری ها در حال حاضر مسیر مسدود نداریم و خدمات رسانی در خصوص برف روبی انجام شده است.

علی اکبری خاطرنشان کرد: با توجه به کاهش دمای هوا و قطع بارندگی احتمالا شاهد یخ زدگی و لغزندگی معابر می باشیم لذا با توجه به مخاطرات احتمالی برای دانش آموزان با پیشنهاد رییس محترم اداره آموزش و پرورش و هماهنگی فرماندار محترم این تصمیم گرفته شد که مدارس فردا 14 بهمن در 2 نوبت صبح و بعدازظهر به صورت غیرحضوری برگزار گردد.


برچسب ها: لواسانات - لواسان - بخشدار لواسانات - بخشدار - راهداری و حمل ونقل جاده ای - مدیریت بحران - مدیریت بحران استانداری
آخرین اخبار سرویس:

مدارس لواسانات فردا غیرحضوری هستند

مدارس لواسانات فردا غیرحضوری هستند