مطالب مرتبط:
واکنش نوبخت به ردصلاحیت روحانی: اینکه کسی با سوابق انقلابی نمی تواند عضو مجلس خبرگان شود، قابل درک نیست/ صلاحیت ها باعث شد جمعی حضور نداشته باشند؛ به همان میزان مشارکت پایین می آید/ امیدوارم شورای نگهبان احزاب را سرافکنده نکنند
پیام تسلیت روحانی در پی درگذشت آیت الله نمازی عضو مجلس خبرگان
دکتر قالیباف ارتحال آیت الله حاج شیخ عبدالنبی نمازی عضو مجلس خبرگان رهبری را تسلیت گفت
فرصت ثبت اعتراض به ردصلاحیت خبرگان رهبری رو به پایان است؛ روحانی هنوز اعتراضی ثبت نکرده
آیت الله نمازی عضو مجلس خبرگان رهبری درگذشت | حجت الاسلام محسنی اژه ای تسلیت گفت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 بهمن 1402 ساعت 11:352024-01-29سياسي

عضو مجلس خبرگان: از ردصلاحیت روحانی تعجب نکردم


هاشم هاشم زاده هریسی، عضو مجلس خبرگان رهبری می گوید: از این قبیل کارها به اندازه ای زیاد شده به همین دلیل از خبر ردصلاحیت روحانی تعجب نکردم و دیگر تعجب نمی کنم چراکه از این قبیل موارد در طول سال ها اتفاق افتاده، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرآنلاین، از ردصلاحیت روحانی تعجب نکردم.

این جمله ای است که عضو مجلس خبرگان در واکنش به ردصلاحیت حسن روحانی بیان می کند و می گوید در طول سال های گذشته به اندازه ای این قبیل اتفاقات صورت گرفته که دیگر تعجب نمی کنیم.

هاشم زاده هریسی از داوطلب نشدن خود در انتخابات مجلس خبرگان خبر داد و گفت به دلیل شرایط جسمی توانایی حضور و برعهده گرفتن مسئولیت نمایندگی مجلس خبرگان را ندارد.

گفتگوی خبرگزاری خبرآنلاین با هاشم هاشم زاده هریسی، عضو مجلس خبرگان رهبری را می خوانید: *آقای هاشم زاده هریسی! ارزیابی شما از ردصلاحیت چهره هایی چون آقای روحانی در این دوره انتخابات خبرگان چیست؟ بنده خبر ردصلاحیت روحانی را شنیدم اما چیز بیشتری نمی دانم.

بابت ردصلاحیت روحانی تعجب نکردم *خبر ردصلاحیت فردی مانند روحانی که پیش از این چند دوره نماینده مجلس خبرگان رهبری بوده و از طرفی 8 سال ریاست جمهوری را برعهده داشته، تا چه اندازه برای شما عجیب بود؟ از این قبیل کارها به اندازه ای زیاد شده که شخصا از خبر ردصلاحیت روحا


برچسب ها: مجلس خبرگان - ردصلاحیت - عضو مجلس خبرگان رهبری - خبرگان - هاشم زاده - مجلس خبرگان رهبری - روحانی
آخرین اخبار سرویس:

عضو مجلس خبرگان: از ردصلاحیت روحانی تعجب نکردم

عضو مجلس خبرگان: از ردصلاحیت روحانی تعجب نکردم