مطالب مرتبط:
نتیجه مشارکت سیاسی بالا، تشکیل مجلسی در تراز ملت ایران است
کاربران از دلایل لزوم مشارکت در انتخابات نوشتند
نقش موثر دانشگاهیان در معرفی نامزدهای اصلح و مشارکت بالای مردم در انتخابات
مشارکت بالا در انتخابات موجب افزایش اقتدار نظام و کمک به حل مشکلات می شود
بررسی تاثیر صدا و سیما در افزایش مشارکت انتخابات
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 بهمن 1402 ساعت 16:152024-02-19سياسي

مشارکت در انتخابات باعث شکل گیری مجلسی قوی و مطالبه گر حقوق ملت می شود


معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان مشارکت در انتخابات را عاملی مهم در شکل گیری مجلسی قوی و مطالبه گر حقوق ملت می داند.

- ایسنا/لرستان معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان مشارکت در انتخابات را عاملی مهم در شکل گیری مجلسی قوی و مطالبه گر حقوق ملت می داند.

رضا نیازی در جلسه امروز با مدیران انجمن های فرهنگی و هنری لرستان که در سالن جلسات شهید دهقانکار ارشاد لرستان برگزار شد، ضمن تأکید بر لزوم اجرای دقیق منویات مقام معظم رهبری، گفت: همه افراد و اقشار جامعه از جمله هنرمندان و اصحاب فرهنگ که بارها و بارها تجدید میثاق خود با آرمان های انقلاب شکوهمند اسلامی را در عرصه های مختلف به منصه ظهور رساندند، لازم است در روزهای باقی مانده تا انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان با نگاه ویژه به چهار اصل سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت، زمینه ساز برگزاری هرچه باشکوه تر این رویداد و تکلیف مهم ملی و اسلامی را فراهم آورند.

وی با بیان اینکه حضور و مشارکت گسترده هنرمندان و اصحاب فرهنگ در انتخابات بهترین و مطمئن ترین راه مطالبه گری و توسعه فرهنگی استان است، اضافه کرد: مشارکت، عین عدالت است و تا هر زمانی که همه اقشار و آحاد ملت از فرصت انتخابات به خوبی استفاده کرده اند، شاهد کاهش آمار فساد در سطح جامعه بوده ایم.


برچسب ها: مشارکت در انتخابات - اداره کل فرهنگ و ارشاد - فرهنگ و ارشاد اسلامی - انتخابات - لرستان - مطالبه گر - انتخابات مجلس شورای اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت در انتخابات باعث شکل گیری مجلسی قوی و مطالبه گر حقوق ملت می شود

مشارکت در انتخابات باعث شکل گیری مجلسی قوی و مطالبه گر حقوق ملت می شود