مطالب مرتبط:
تصویری واکنش برانگیز از داروخانه هلال احمر تهران
(عکس) وضعیت عجیب و باورنکردنی داروخانه هلال احمر تهران
هشدار و آماده باش هلال احمر برای بارش برف، باران و وزش باد در نیمی از استان های کشور
یادواره شهدای هلال احمر در انفجار تروریستی 13 دی ماه کرمان برگزار شد
آماده باش هلال احمر؛ هموطنان از کوهنودی و ترددهای بین شهری پرهیز کنند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 بهمن 1402 ساعت 09:502024-01-31بين الملل

حماس: یورش به بیمارستان الامل و ساختمان هلال احمر، «جنایت جنگی» است


جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) اعلام کرد یورش نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی به ساختمان هلال احمر و بیمارستان «الأمل» در خان یونس واقع در جنوب نوار غزه به مثابه «جنایت جنگی» است.

- حماس: یورش به بیمارستان الامل و ساختمان هلال احمر، جنایت جنگی است جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) اعلام کرد یورش نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی به ساختمان هلال احمر و بیمارستان الأمل در خان یونس واقع در جنوب نوار غزه به مثابه جنایت جنگی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جنبش حماس در واکنش به یورش نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی به ساختمان هلال احمر و بیمارستان الأمل اعلام کرد: ما پس از یورش ارتش رژیم اشغالگر به ساختمان هلال احمر فلسطین و بیمارستان الأمل در خان یونس در اثنای تبادل آتش گسترده علیه کادرپزشکی، مجروحان و آوارگان در این بیمارستان نسبت به ارتکاب کشتار جدید صهیونیست ها هشدار می دهیم.

براساس گزارش خبرگزاری آناتولی، این جنبش تاکید کرد که این جنایت جنگی به مجموعه کشتار و نقض های اشغالگران طی جنگ نسل کشی بی وقفه علیه ساکنان نوار غزه اضافه می شود.

حماس اعلام کرد هدف قرار دادن مکرر بیمارستان ها در نوار غزه توسط دشمن صهیونیستی، پافشاری به ارتکاب بیشتر جنایت نسل کشی علیه ملت فلسطین در نوار غزه و همچنین نادیده گرفتن جامعه جهانی، سازمان ملل و قوانین بین الم


برچسب ها: ساختمان هلال احمر - بیمارستان - ارتش رژیم صهیونیستی - هلال احمر - ساختمان - رژیم صهیونیستی - مقاومت اسلامی فلسطین
آخرین اخبار سرویس:

حماس: یورش به بیمارستان الامل و ساختمان هلال احمر، «جنایت جنگی» است

حماس: یورش به بیمارستان الامل و ساختمان هلال احمر، «جنایت جنگی» است