مطالب مرتبط:
ریچارد بنت: امیدوارم نشست دوحه منجر به اولویت دهی به حقوق بشر و زنان شود
استخدام مسئول تولید محتوا با حقوق تا 15 میلیون در فینگرفود پاپیچ در تهران
تهدید جدی برای امنیت شغلی کارگران / نوسانات ارزی دامن تولید را گرفت
استخدام اپراتور تولید با حقوق بالای 12 میلیون در ماهدشت البرز
35درصد کارگران بدون هیچ مزایایی حقوق پایه می گیرند!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 بهمن 1402 ساعت 22:202024-02-18اقتصادي

توجه به نیازها و حقوق کارگران اولویت کارگروه رفع موانع تولید است


استاندار گیلان حمایت از تولید و در عین حال توجه به نیازها و حقوق کارگران را اولویت دانست و افزود: استانداری و کارگروه رفع موانع تولید به عنوان مطالبه گر پیگیر رفع مشکلات واحدهای تولیدی هستند.

- ایسنا/گیلان استاندار گیلان حمایت از تولید و در عین حال توجه به نیازها و حقوق کارگران را اولویت دانست و افزود: استانداری و کارگروه رفع موانع تولید به عنوان مطالبه گر پیگیر رفع مشکلات واحدهای تولیدی هستند.

اسدالله عباسی عصر امروز، 29 بهمن ماه در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان گیلان، اظهار کرد: باید سرمایه گذاران علاقمند به سرمایه گذاری در این استان شناسایی شده و موانع پیش روی آنها رفع شود.

وی افزود: با جذب سرمایه گذار و فراهم کردن امکانات لازم برای آنها میزان درآمد مردم در استان را افزایش داده و فضا برای توسعه این خطه فراهم می شود.

استاندار گیلان تصریح کرد: در این بخش و در راستای جذب سرمایه گذار و تسهیل سرمایه گذاری، باید سخاوتمندانه و قانونمند عمل کرد تا افرادی که پشت خط مانده اند با تاخیر و تعلیق مواجه نشده و منصرف نشوند.

عباسی با تاکید بر اهمیت حمایت از تولید، کار و اشتغال در دولت سیزدهم از معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری و مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان خواست برای رفع مشکلات مربوط به واحدهای تولیدی راکد و ن


برچسب ها: کارگروه رفع موانع تولید - رفع موانع تولید - رفع مشکلات واحدهای تولیدی - موانع تولید - استاندار گیلان - تولید - استان
آخرین اخبار سرویس:

توجه به نیازها و حقوق کارگران اولویت کارگروه رفع موانع تولید است

توجه به نیازها و حقوق کارگران اولویت کارگروه رفع موانع تولید است