مطالب مرتبط:
رقابت جدی سویه مرغ آرین با نژادهای خارجی
استخدام نیروی خدمات در صنایع سنگ آرین در اصفهان
حسام آرین در تالار اندیشه می خواند
با 500 میلیون تومان کدام ماشین خارجی و ایرانی را بخریم؟
هاجر شاید واقعی نباشد اما همه کاراکترهای فیلم قطعا نمونه خارجی داشته اند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 بهمن 1402 ساعت 14:052024-02-10اقتصادي

«مرغ آرین» رقیب نژاد های خارجی می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، علیرضا نظری جهرمی مدیرعامل شرکت مرغ اجداد دیزباد با برشماری مزایای پرورش و مصرف مرغ آرین از جمله کم بودن تلفات این نژاد نسبت به سویه های دیگر گفت: - علیرضا نظری جهرمی مدیر عامل شرکت مرغ اجداد دیزباد از موفقیت در فرآیند بهبود ضریب تبدیل توسط متخصصان این شرکت خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، علیرضا نظری جهرمی مدیرعامل شرکت مرغ اجداد دیزباد با برشماری مزایای پرورش و مصرف مرغ آرین از جمله کم بودن تلفات این نژاد نسبت به سویه های دیگر گفت: کاهش ضریب تبدیل در مرغ آرین از 2/2 به 1/7 که با همت متخصصین شرکت مرغ اجداد دیزباد جامه تحقق پوشید، مهمترین دستاورد ماست که با توجه به ارزانی جوجه یک روزه آرین نسبت به جوجه نژاد راس و سلامت بیشتر این محصول پروتیینی رقابت نژاد ایرانی را با سویه های وارداتی وارد مرحله جدی تری کرده است.

وی در تبیین اجمالی شیوه هایی که منجر به کاهش ضریب تبدیل در این نژاد شده، بیان داشت: به گزینی ژنتیکی و تغییر روش های پرورش در بخش GGP، اجداد و مرغ مادر نقش مهمی در این تحول ایفا کرد.

نظری جهرمی در نهایت بر محوریت پژوهش و بازنگری های علمی در چگونگی عمل به تکالیفی که شرکت مرغ اجداد دیزباد در قبال نژاد آرین بر عهده دارد تاکید کرد و افزود: لازم است مزارع دیگر پرورش مرغ گ


برچسب ها: مرغ اجداد - علیرضا نظری - شرکت - نژاد - علیرضا - مدیرعامل - خبرگزاری
آخرین اخبار سرویس:

«مرغ آرین» رقیب نژاد های خارجی می شود

«مرغ آرین» رقیب نژاد های خارجی می شود