مطالب مرتبط:
خرید کالای صهیونیستی، شراکت در خونریزی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 بهمن 1402 ساعت 11:552024-02-10اقتصادي

بندرامیر کالای متروکه ندارد


مدیرکل بنادر و دریانوردی امیرآباد با بیان اینکه بنادر نقشی در ماندن کالاها ندارند، گفت: ما متولی تخلیه و بارگیری هستیم و تعیین تکلیف کالاها با دیگر نهادها است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، موسی پور مدیرکل بنادر و دریانوردی امیرآباد امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امسال 6 تفاهم نامه با 3 هزار و 490 میلیارد تومان امضا شد که منجر به قراداد می شود و باید پروتکل های برنامه ریزی انجام شود.

وی با اشاره به اینکه 2 قرارداد خارجی در احداث محوطه ترمینال کانتینری و احداث پایانه لجستیک غلات در دستور کار قرار دارد، افزود: احداث مخازن با کاله، احداث مخازن روغن خوراکی و دو قرارداد کارخانه تصفیه روغن و تولید نشاسته و آرد گندم جز قراردادهای داخلی است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی امیرآباد بیان کرد: در 30 ماهه دولت مردمی رییسی 8 هزار و 500 میلیارد تومان جذب سرمایه گذاری بود که تحقق پروژه ها از نظر کسب درآمد و توسعه  اقتصاد برای منطقه حائز اهمیت است.

موسی پور با اعلام اینکه در بخش عمرانی 50 پروژه همزمان در حال انجام است، اضافه کرد: 750 میلیارد تومان اعتبار عمرانی داشتیم که 93 درصد جذب شد و اغلب پروژه ها به جمع بندی رسید.

* ظرفیت تخلیه و بارگیری بندرامیرآباد به 8 میلیون تن در سال رسید وی با اشاره به اینکه رتبه نخست از نظر بالابودن پیشرفت فیز


برچسب ها: بنادر و دریانوردی - دریانوردی - میلیارد تومان - امیرآباد - قرارداد - به گزارش خبرگزاری فارس - احداث
آخرین اخبار سرویس:

بندرامیر کالای متروکه ندارد

بندرامیر کالای متروکه ندارد