مطالب مرتبط:
محسن رضایی: آمدن ترامپ هم نتیجه ای ندارد؛ آمریکا و اروپا باید معادله جدیدی با ایران برقرار کنند
روایت «فارن افرز» از گسترش روابط ایران-روسیه-محور مقاومت و تضعیف آمریکا در خاورمیانه
خداحافظی 95 درصد تجارت سه عضو بریکس با دلار آمریکا
تورم آمریکا پیش بینی ها را برآورده نکرد
انتخابات آتی آمریکا؛ سناریوهای محتمل و تهدیدات پیش رو
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 بهمن 1402 ساعت 00:252024-02-14سياسي

آمریکا و اروپا باید رفتارشان را تغییر بدهند


دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا، عصر چهارشنبه در همایش جمعیت زاگرس نشینان، ایران را پیشگام همه عرصه ها دانست و گفت: گردهمایی امروز نمادی از پیشگامی زاگرس در لبیک به جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی است.

- محسن رضایی جمهوری اسلامی را ثمره و عصاره بیش از 100 سال مبارزات ملت ایران دانست و افزود: عصاره تمام تلاش ها از نهضت مشروطه، تا ملی شدن صنعت نفت و نهضت 15 خرداد در شعار انقلاب اسلامی که همان استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است، خلاصه می شود.

وی گفت: ملت ایران در قاب و تصویر جمهوری اسلامی خواسته ها و آرمان های خود را می بیند و به همین دلیل است که در این 45 سال با تمام سرمایه های خود از آن دفاع می کند؛ درمقابل نیز غرب به رهبری آمریکا همه تهدیدات 100 سال گذشته رادر 45 سال اخیر مجددا تکرار کرده و روبه روی ما قرار گرفته است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: نظام سلطه در این 45 سال تلاش کرد که ایران را به دوران قاجار و پهلوی برگرداند اما امروزه پس از ناکامی های فراوان دریافته اند که ایران دیگر به دوران قاجار و پهلوی برنمی گردد.

رضایی ادامه داد: از دید انقلاب اسلامی باید دو گام بزرگ برداشته می شد؛ اول بازتعریف معادله روابط بین المللی  ایران  با قدرت های بزرگ و تفهیم این نکته که ایران دیگر به گذشته خود در دوران قاجار و پهلوی بر نمی گرد


برچسب ها: جمهوری اسلامی - اسلامی - انقلاب اسلامی - شورای عالی هماهنگی اقتصادی - جمهوری - عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام - مجمع تشخیص مصلحت نظام
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا و اروپا باید رفتارشان را تغییر بدهند

آمریکا و اروپا باید رفتارشان را تغییر بدهند