مطالب مرتبط:
ریشه مشکلات توزیع دارو کجاست؟
برگزاری مراسم اعتکاف در 6 مسجد شهرستان ابهر
72 داروخانه تحت پوشش دانشگاه شیر خشک رگولار توزیع می کنند
نان کامل میان بیمارستان های قم توزیع می شود
توزیع بیش از 95 تن انواع کودهای شیمیایی در خراسان رضوی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 بهمن 1402 ساعت 14:202024-01-21اقتصادي

مشکلات توزیع لاستیک در ابهر باید مرتفع شود


در نحوه توزیع لاستیک در شهرستان نارضایتی وجود دارد که این موضوع و به زحمت افتادن مردم در این زمینه به هیچ وجه پذیرفته نیست.

- ایسنا/زنجان معاون فرماندار ابهر گفت: در نحوه توزیع لاستیک در شهرستان نارضایتی وجود دارد که این موضوع و به زحمت افتادن مردم در این زمینه به هیچ وجه پذیرفته نیست.

علی اکبر طاهری زاده در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به نقصان سامانه عرضه لاستیک نرخ مصوب در ابهر، اظهار کرد: قرار نیست تاوان نقصان سیستم دولتی توزیع لاستیک در ابهر را مردم پرداخت کنند.

وی با تاکید بر اینکه توزیع کنندگان باید لاستیک در مواقع بحرانی در کنار مردم باشند، تصریح کرد: تصمیمات ستاد تنظیم بازار هر چه که هست باید به نفع مردم باشد تا مردم دچار مشکل نشوند.

این مسئول با توضیح اینکه هر فرایند جدید و ساختار نوینی دارای معایب و محاسنی است که با گذشت زمان مشخص می شود، ادامه داد: در حوزه توزیع لاستیک نیز این موضوع مصداق دارد؛ لذا نظام مندی در توزیع لاستیک را خواستاریم تا مردم در این زمینه با مشکل مواجه نشوند.

معاون فرماندار ابهر با اشاره به اینکه بسیاری از مردم با نحوه جدید توزیع لاستیک ناآشنا هستند که همین موضوع سبب بروز مشکلاتی برای آنان شده است، ادامه داد: سامانه های توزیع به مردم معرفی شود زیرا در نحوه توزیع لاستیک در شهرستان نارضایتی و


برچسب ها: توزیع لاستیک - لاستیک - توزیع - مردم - ابهر - ستاد تنظیم بازار - معاون فرماندار
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات توزیع لاستیک در ابهر باید مرتفع شود

مشکلات توزیع لاستیک در ابهر باید مرتفع شود