مطالب مرتبط:
تجار و شرکت های چینی در کهگیلویه و بویراحمد سرمایه گذاری می کنند
سرمایه گذاری هشت هزار میلیارد ریالی برای کاهش خاموشی های برق درکهگیلویه و بویراحمد
با حکم دادگاه هنگ کنگ، بزرگترین شرکت سرمایه گذاری املاک چین منحل شد
مناظره های انتخاباتی در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود
رکوردهای تاریخی مصوبات بودجه کهگیلویه و بویراحمد در دولت سیزدهم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 بهمن 1402 ساعت 14:562024-01-29اقتصادي

تجار و شرکت های چینی در کهگیلویه و بویراحمد سرمایه گذاری می کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، سید احسان عسکری در نشست هیات نمایندگان اتاق بازرگانی یاسوج با شو وی سرکنسول جمهوری خلق چین در بندرعباس با اشاره به ارتباط و تعاملات میان جمهوری اسلامی ایران و کشور چین گفت: روابط ایران و چین به سوابق تمدنی باز می گردد و این دو کشور باستانی و صاحب تمدن در تحولات اخیر جهان به خوبی نقش آفرینی کردند.

معاون اقتصادی استانداری گفت: ایران و چین می توانند روابط عمیق و گسترده تری داشته باشند که برگزاری چنین جلساتی می تواند راهگشا باشد.

وی با اشاره به اینکه این استان در زمینه های صنعت، گردشکری و کشاورزی دارای ظرفیت هایی برای سرمایه گذاری است، بیان کرد: ایران و چین علاوه بر روابط اقتصادی می توانند در زمینه مباحث فرهنگی، سیاسی و اجتماعی پروتکل هایی را منعقد کنند.

عسکری از انعقاد تفاهم نامه میان ایران و چین برای اجرای پروژه راه آهن اقلید_ یاسوج خبر داد و گفت: در حال رایزنی با مسوولان ملی برای اجرای این پروژه از طریق تهاتر نفت هستیم.

    وی بیان کرد: استان در زمینه نفت و گاز، پتروشیمی و صنایع پایین دستی مستعد سرمایه گذاری است و علاقمند به سرمایه گذاری چینی ها در این خصوص هستیم، استان در زمینه نیروگاه برق آبی و انرژی پاک نیاز به سرمایه گذاری سرمایه گذاران خارجی خصوصا چینی ها دارد.


برچسب ها: ایران و چین - ایران - سرمایه گذاری - معاون اقتصادی استانداری - به گزارش خبرگزاری فارس - کهگیلویه و بویراحمد - اتاق بازرگانی یاسوج
آخرین اخبار سرویس:

تجار و شرکت های چینی در کهگیلویه و بویراحمد سرمایه گذاری می کنند

تجار و شرکت های چینی در کهگیلویه و بویراحمد سرمایه گذاری می کنند