مطالب مرتبط:
برنامه ریزی سمیکو برای افزایش رفاه و بهبود معیشت کارکنان گروه/ بازنشستگی تکمیلی برای کارکنان گروه سایپا عملیاتی می شود/ بازنشستگان جایگاه والایی در گروه خودروسازی سایپا دارند/ اجرای طرح نهضت ملی مسکن و زمین برای کارکنان و بازنشستگان گروه سایپا
اختلال اینترنت به علت قطع دوباره فیبر نوری در گرجستان
اختلال در اینترنت / قطع مجدد فیبر نوری در خاک گرجستان
قطع مجدد فیبر نوری و اختلال در اینترنت
اختلال اینترنت به علت قطع دوباره فیبر نوری در گرجستان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 بهمن 1402 ساعت 06:052024-01-25فناوري

دستاورد مهم طرح ملی فیبر نوری برای مردم


معاونت راهبردی و توسعه بازار سازمان رگولاتوری در ویراستی نوشته است: یکی از دستاوردهای طرح فیبرنوری منازل و کسب و کارها، افزایش حق انتخاب مردم برای رسیدن به خدمت با کیفیت و در عین حال با قیمت مناسب است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار علم و پیشرفت خبرگزاری فارس، مهدی روحانی نژاد، معاونت راهبردی و توسعه بازار سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در صفحه ویراستی با بازنشر پستی از مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمانشاه نوشته است: یکی از دستاوردهای طرح فیبرنوری منازل و کسب و کارها، افزایش حق انتخاب مردم برای رسیدن به خدمت با کیفیت و در عین حال با قیمت مناسب است.

امیدوارم در تمامی شهرها، شاهد تعامل حرفه ای اپراتورها با همدیگر باشیم.

سیدابوالفضل محمدی نژاد، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمانشاه در ویراستی با انتشار تصویری نوشته است: اپراتور اول و دوم در کنار هم در حال خدمت رسانی به مردم شریف هستند.

این تصویر که در یک بازدید سرزده در معیت جناب آقای مهندس نوروزی مشاهده کردیم، نشان دهنده ی ایجاد رقابت و در عین حال رفاقت اپراتورهای اول و دوم در اجرای پروژه های ارتباطی است.


برچسب ها: ارتباطات و فناوری اطلاعات - ارتباطات و فناوری - مدیرکل ارتباطات - فناوری اطلاعات - استان کرمانشاه - ارتباطات - توسعه بازار
آخرین اخبار سرویس:

دستاورد مهم طرح ملی فیبر نوری برای مردم

دستاورد مهم طرح ملی فیبر نوری برای مردم