مطالب مرتبط:
فاز دوم مرکز نوآوری کشاورزی زنجان افتتاح شد
فاز دوم مرکز نوآوری کشاورزی زنجان افتتاح شد
مرکز رشد و نوآوری و فضای کار اشتراکی دانشگاه زنجان افتتاح شد
مرکز نوآوری و فضای کار مشترک دانشگاه زنجان افتتاح شد
بسیاری از کشورهای دنیا خواهان محصولات صنایع غذایی ایران هستند اما مسیر صادرات در کشور، بن بست است!/ مشوقه های صادراتی به جای قوانین تهدیدی، موجب رشد صادرات خواهد شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 بهمن 1402 ساعت 12:202024-02-17اقتصادي

افتتاح اولین مرکز نوآوری تخصصی در حوزه ارتقاء و صادرات محصولات کشاورزی کشور


با راه اندازی مرکز نوآوری صادراتی محصولات کشاورزی شمال غرب کشور با حضور معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهور، رسوخ نوآوری به حوزه صادرات محصولات کشاورزی تسهیل شد.

- با راه اندازی مرکز نوآوری صادراتی محصولات کشاورزی شمال غرب کشور با حضور معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهور، رسوخ نوآوری به حوزه صادرات محصولات کشاورزی تسهیل شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مرکز نوآوری های صادرات محصولات کشاورزی شمالغرب کشور به عنوان نخستین مرکز نوآوری تخصصی در حوزه ارتقاء و صادرات محصولات کشاورزی با حمایت معاونت علمی و به همت پایانه صادراتی محصولات کشاورزی شمال غرب کشور راه اندازی شده که تلاش می کند ضمن توسعه فعالیت های اقتصادی در بخش کشاورزی باعث پیوند بخش علمی و فناوری به حوزه کشاورزی شود.

این مرکز نوآوری با برگزاری رویدادهای تخصصی و استقرار شرکت های دانش بنیان، در تامین و تکامل زنجیره غذایی نقش آفرینی می کند.

این مرکز نوآوری با برگزاری این رویدادها ضمن کمک به استارتاپ ها و برگزاری رویدادهای عملی، زمینه را برای رشد آنها و تبدیل به شرکت های دانش بنیان فراهم می کند.

این مرکز از ایده های نوآورانه و فناورانه در تمامی موضوعات غذا و کشاورزی از جمله برداشت، بسته بندی، بازاریابی و فروش محصولات حمایت می کند.


برچسب ها: محصولات کشاورزی - صادرات محصولات کشاورزی - کشاورزی - مرکز نوآوری - محصولات - نوآوری - صادرات
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح اولین مرکز نوآوری تخصصی در حوزه ارتقاء و صادرات محصولات کشاورزی کشور

افتتاح اولین مرکز نوآوری تخصصی در حوزه ارتقاء و صادرات محصولات کشاورزی کشور