مطالب مرتبط:
خبر مهم فرمانده ارشد ارتش از بستن مرزهای شمال شرق کشور
خبر مهم ارتش از بستن مرزهای شمال شرق کشور
فرمانده نیروی زمینی ارتش: عملیات انسداد مرزهای شمال شرق کشور به خوبی در حال انجام است
فرمانده نیروی زمینی ارتش: عملیات بستن مرزهای شمال شرق به خوبی در حال انجام است
فرمانده نیروی زمینی ارتش: پیشرفت زیادی در انسداد مرزهای شمال شرق داریم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 بهمن 1402 ساعت 16:402024-02-11سياسي

فرمانده ارشد ارتش از بستن مرزهای شمال شرق کشور خبر داد


با تمام توان در مرزها مستقر هستیم و همه مرزهای کشور از بالاترین ضریب امنیتی برخوردار است و هیچ خطری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را تهدید نمی کند و نخواهد کرد.

- امیر حیدری گفت: قرارگاه منطقه ای شمال شرق ارتش به خوبی در حال انجام عملیات بستن مرز در این منطقه است و امیدواریم در زمان تعیین شده این کار به پایان برسد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا؛ امیر سرتیپ کیومرث حیدری روز یکشنبه در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن در مشهد در گفت و گو با خبرنگاران افزود: این عملیات پیشرفت خوبی داشته است و دیروز از تیپ های مستقر در مرز شمال شرق هم بازدید شد و همه در آمادگی هستند.

   وی ادامه داد: به کوری چشم دشمنان، با تمام توان در مرزها مستقر هستیم و همه مرزهای کشور از بالاترین ضریب امنیتی برخوردار است و هیچ خطری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را تهدید نمی کند و نخواهد کرد.

  فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن هم گفت: با وجود تبلیغات سوء دشمن، انبوه جمعیت در راهپیمایی شرکت کردند به گونه ای که هیچ دوربینی قادر به ثبت آن نیست.

  فرمانده هوانیروز ارتش هم که در راهپیمایی 22 بهمن مشهد حضور داشت به خبرنگاران گفت: پایش مرزها به طور مستمر در حال انجام است و بالگردها نیز در این منطقه مستقر هستند.


برچسب ها: جمهوری اسلامی ایران - مرزها - جمهوری اسلامی - فرمانده نیروی زمینی ارتش - امیر سرتیپ کیومرث حیدری - مرزهای کشور - ضریب امنیتی
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده ارشد ارتش از بستن مرزهای شمال شرق کشور خبر داد

فرمانده ارشد ارتش از بستن مرزهای شمال شرق کشور خبر داد